Little Flowers










Dress - vintage 
Shoes - Via Uno 


Já que, oficialmente, a primavera termina hoje (para dar lugar ao verão), eu decidi fotografar um look bem primavera/verão, com esse vestido vintage com pequenas flores e um pouco de tons pastel. Eu realmente amo esse vestido, embora eu não use muito vestidos longos, pois ele é um vestido que foi da minha mãe. Ele é ótimo para se usar em um dia ensolarado e quente, pois o seu tecido é realmente leve e fresco. Usei junto, uma sandália creme da Via Uno, que é realmente muito confortável.
Meu cabelo desbotou bastante, como vocês podem ver. E eu adoro isso! Acho ótimo quando se pode ter um cabelo que está sempre mudando!
Além disso, eu estou realmente animada com o final de ano! Irei visitar muitos lugares (e tirar muitas fotos, é claro hahaha) e tenho a sensação de que será muito divertido! Enfim, espero que tenham gostado e que tenham uma ótima semana!

---

Since officially spring ends today (to give way to summer), I decided to shoot a spring/summer look with this vintage dress with little flowers and some pastel shades. I really love this dress, although I don't use very long dresses, because it is a dress that was my mom. It is great to use on a sunny and hot day, because your tissue is really slight and fresh. Put together, a sandal of Via Uno, which is really very comfortable.
My hair has faded a lot, as you can see. And I love it! I think it's great when you can have a hair that is always changing!
Also, I'm really excited about the holiday season! I will visit many places (and take lots of pictures, of course hahaha) and I have a feeling it will be a lot of fun! Anyway, I hope you enjoyed it and have a great week!

You Might Also Like

4 comentários

  1. Lu!!! This post and this dress.. omg!! So incredibly beautiful I can't even begin to describe. I am so jealous of the dress! I would wear it in a heartbeat. You are so gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Su! I know, this dress is everything <33

      Delete
  2. So pretty! Your dress is wonderful!
    kisses
    radior7.wordpress.com
    Follow us on facebook www.facebook.com/blogradior7/

    ReplyDelete