Pink Hair, Don't Care.



Sim, agora o meu cabelo é rosa! Devo admitir que estou muito animada! Já fazia algum tempo que eu queria mudar o meu cabelo (eu sei, eu estou sempre querendo mudar hahaha) e a minha escolha foi rosa, pois eu nunca tinha pintado o meu cabelo de rosa (que eu me lembre, não..) e ele ficou realmente bom! Acredito que essa cor tenha mais a ver com o meu estilo. Não que eu não gostava do loiro, é só que eu prefiro cabelos em cores fantasias, são muito mais atraentes, na minha opinião. A tinta que eu usei foi a Retro Pink, da Keraton. Ela tem pouca duração, então preparem-se para me ver com o cabelo desbotado nos próximos dias.
Enfim, o que acharam? Vocês tem alguma dica para prolongar a duração da tinta no cabelo? Espero que tenham uma ótima semana!!!

---

Yes, now my hair is pink! I must admit that I'm very excited! It had been a while that I wanted to change my hair (I know, I'm always wanting to change hahaha) and my choice was pink, because I had never dyed my hair pink (as I remember, no ..) and it was really good! I think that color has more to do with my style. Not that I didn't like the blonde, it's just that I prefer hair in fantasy colors, are much more attractive, in my opinion. The hair dye I used was the Retro Pink, from Keraton. It lasts a short time, so get ready to see me with hair faded in the coming days.
Anyway, what did you think? Do you have any tips to extend the life of the hair dye in your hair? I hope you have a great week!!!

You Might Also Like

4 comentários

  1. LU!!!!! I absolutely adore your hair this way. You look amazing! I must admit I was hoping you would dye your hair a "fantasy" color especially since it was finally light enough to do it! Yay we can be pink hair twins now. ;)

    As far as advice on keeping the shade, every two weeks or so I mix about a small amount of color with a large amount of conditioner. Basically I fill a color mixing bowl with conditioner and put just a tiny amount of color to mix with it.. like a coin size amount. This helps to achieve and maintain my pastel pink. If you want a more vibrant pink, just add more color to your conditioner! I hope that helped!

    Again, I love your hair. You look so freaking cool. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yessss, now we are sisters of pink hair hahaha! Thank you for the tip dear, helped a lot!! And it's sooo nice to know that you liked it! <3333

      Delete
  2. Lu a cor ficou tão linda em você!eu não sou muito do rosa ou pink gosto mesmo é do roxo <3 queria saber onde compra essas tintas para cabelo coloridas só encontro vermelho,loiro e castanho.obg vc é muito linda^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olá Vitoria! Eu sempre compro essas tintas fantasias em lojas de cosméticos! Essa que estou usando é a Retro Pink, da Keraton. Já que você gosta de roxo, eu recomendo a Miss Violet, da Keraton também. Elas são tintas bem baratas, e custam em média 20 reais. Obrigada querida, se tiver mais alguma dúvida sinta-se livre para perguntar! <3

      Delete