Tomorrow's Dream.











Cropped - Renner 
Shorts - old, from Espaço Fashion 
Sunglass - Renner 
Lipstick - Contém1g 


Eu acredito que vocês já notaram que eu amo roupas com listras. Principalmente se  forem listras pretas e brancas. Sempre que eu vejo uma, na maioria das vezes, cropped listrada eu não resisto e acabo comprando-a. Eu amo como essas croppeds sempre dão um toque especial no look. Outra coisa que eu amo muito é um bom batom escuro. Como eu disse no post anterior (esse aqui) eu não gosto de usar maquiagem o tempo todo, porém quando eu uso sempre (ou quase sempre) é acompanhado de um batom escuro. Esse que eu estou usando no post de hoje é o  Berry Love Mate da Contém1g. Eu estou amando ele! Eu diria que é o batom roxo escuro perfeito!
Mas enfim, já é quase 2016 não é? Essa é, definitivamente, a última semana de 2015 e eu estou com bons pressentimentos para o próximo ano! E quanto a vocês? Algum plano para 2016?

---

I believe you have noticed that I love clothes with stripes. Especially if it are black and white stripes. Whenever I see a, for the most part, striped cropped I can't resist and end up buying it. I love how these croppeds always give a twist on the look. Another thing I love is a good dark lipstick. As I said in previous post (this one) I don't like to use makeup all the time, but when I use always (or almost always) is accompanied by a dark lipstick. The one I'm using in todays post is the Berry Love Mate from Contém1g. I'm loving it! I'd say it's the perfect dark purple lipstick!
But anyway, it's almost 2016 right? This is definitely the last week of 2015 and I'm with good omens for the coming year! What about you? Any plans for 2016?

You Might Also Like

8 comentários

  1. This look is so perfect! I love everything about it and I especially love the striped crop top! You are so cool. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much Su!! This is one of my fav looks indeed! <33

      Delete
  2. oh and I love that lip color! Maybe that is a dark shade I will try! It's so pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, please haha! It's a beautiful color and a high quality lipstick!

      Delete
  3. love the outfit! i'm loving purple lipstick right now too but the one i have isn't very good quality. i'll check out the one that you have!


    http://emmaamitis.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Emma!! This one that I have is really very good and I know, purple lipsticks are everything! <33

      Delete
  4. Eii! Não conhecia seu blog, é lindo <3
    Seu cabelo! <3 To doida pra colorir o meu de azul, mas cadê a coragem! Amei o look!
    Bjs
    radior7.wordpress.com
    Já conhece nossa fanpage: curte lá www.facebook.com/blogradior7/

    ReplyDelete