3 Hairstyles for Short Hair | Video

Um pequeno vídeo que gravei alguns dias atrás. Nele eu ensino a fazer três penteados rápidos e fáceis para cabelo curto. Quando eu cr...



Um pequeno vídeo que gravei alguns dias atrás. Nele eu ensino a fazer três penteados rápidos e fáceis para cabelo curto. Quando eu criei o blog, eu tinha o cabelo comprido e, na verdade, eu tive cabelo comprido por muito tempo. No meio do ano passado, se não me engano, eu decidi aderir ao long bob. Depois eu cortei o meu cabelo ainda mais. E agora eu estou com ele neste comprimento. Por isso, eu decidi fazer esse tutorial, para ajudar quem tem cabelo curto e gostaria de tentar novos penteados, porém que sejam rápidos e fáceis. Espero que gostem! Ah, e não se esqueçam de se inscrever no canal do Youtube do blog!

---

A little video that I recorded a few days ago. In the video, I teach to make three quick and easy hairstyles for short hair. When I created the blog, I had long hair, and indeed, I had long hair for a long time. In the middle of last year, if I remember correctly, I decided to join the long bob. After, I had my hair cut even more. So I decided to make this tutorial to help those who have short hair and like to try new hairstyles, but which are quick and easy. I hope you enjoy! Oh, and don't forget to sign up for the channel of the blog on Youtube!

You Might Also Like

3 comentários

  1. Lu you are SO freaking beautiful! I am in awe. I love all of the hairstyles! You rock that hair so well. And your videos keep getting more and more professional! Honestly I get so happy when I see that you've made a new video. You are inspiring me to make videos as well! You are amazing! Seriously stunning. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su, I'm without words to describe how I feel grateful! It's so nice to receive so motivating comments! And I would be very happy if you also make videos, it would be so cool! <3333

      Delete
    2. It's the absolute truth! You are incredible!

      Delete