Fake Reality.











Tee - vintage 
Vest - Renner 
Shoes - Melissa 


Olá! Finalmente pintei meu cabelo de novo. Devo admitir que eu já estava ficando angustiada com aquela cor desbotada haha. Mas enfim, o look de hoje é uma combinação de rocker com casual. Junto com a minha camiseta vintage do SOAD, eu usei o meu colete jeans favorito e, por fim, a minha sandália azul da Melissa, para fugir da combinação usual. Como eu sempre digo, nada supera as roupas pretas. É sempre ótimo recorrer a elas quando se está em dúvida do que vestir ou se quer fazer uma combinação neutra ou com um toque de uma cor só.
E quanto a vocês? Gostam de combinar estilos diferentes em uma mesma combinação ou preferem ter apenas um estilo sempre?

---

Hello! Finally I dyed my hair again. I must admit I was getting anxious with that faded color haha. Anyway, the outfit of today is a combo of rocker with casual. Along with my vintage shirt of SOAD, I used my fav jeans vest, and finally, my blue sandal from Melissa, to escape the usual combination. As I always say, nothing beats the black clothes. It's always great to resort to it when you are in doubt of what to wear or want to make a neutral combination or with a touch of one color.
What about you? You like to combine different styles in one combo or prefer to have just one style forever?

You Might Also Like

6 comentários

  1. Lu, you are so incredibly cool and original. I love this look sooo much and I love how you paired the jellies with the rest of the outfit. So perfect, I swear. And as usual, your photos are STUNNING. They seriously look so professional and beautiful. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so much! You're really the best! Thanks for this amazing comment! <333333333

      Delete
  2. I loooove that SOAD T-shirt!! wish i could own something from them :), oh and also your hair color! Cute outfit Lu! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Krissia <3
      I love SOAD too (:

      Delete
  3. Love your hair and this outfit <3 I agree that nothing beats black clothes. Black is my favorite color to wear because it's so effortless and chic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Emma <33
      Black clothes are undoubtedly the best!

      Delete