Holiday Mood.












Dress - DIY 
Shoes - Melissa 


O título já diz tudo. Esse é o tipo de look que costumo usar quando estou de férias. Estar confortável e ''sobreviver'' ao calor são os meus critérios básicos hahaha. Por isso, eu usei um simples vestido DIY que eu já tenho a um bom tempo e que, eu acredito, já apareceu aqui no blog (ou no meu Lookbook??) bem no começo de tudo. E é incrível como esse vestido nunca falha para mim.
Enfim, agora que estou, oficialmente, de férias eu estou pensando em fazer algum tutorial de penteado ou de maquiagem, algo diferente do usual. Então fiquem atentos e espero que todos vocês estejam aproveitando suas férias como eu :)

---

The title says it all. That's the kind of outfit I usually wear when I'm on holiday. Being comfortable and ''survive'' the heat are my basic criteria hahaha. So, I used a simple DIY dress I already have for a good time and that, I believe, has appeared on the blog (or in my Lookbook??) at the beginning of everything. And it's amazing how that dress never fails for me.
Anyway, now I'm officially on holiday I am planning on doing a hairstyle or makeup tutorial, something different. So stay tuned and I hope you all are enjoying your holiday like me :)

You Might Also Like

20 comentários

  1. so cute. love the tie-dye dress!

    ReplyDelete
  2. You look so freaking amazing! That dress is killer! I love how effortlessly cool you look. <333

    ReplyDelete
  3. That dress is DIY? Woah, that's awesome! I absolutely love this outfit! The tie dye is awesome. Though, I think those sunglasses just make the look <3

    xx Bash | H E Y   B A S H | bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Bash! I love that dress too <33

      Delete
  4. So rad!
    http://fridaynightstyle.com/

    ReplyDelete
  5. In love with those glasses Lu!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. For some time I have these glasses, actually. And I'm still in love with it haha <33
      Btw, thanks for the comment Krissia! :)

      Delete
  6. Love the dress! Very nice outfit :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  7. Survive <3 Holiday <3
    I love your look <3
    kisses
    radior7.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. Que vestido liiiiiiiiiindo! Você é linda, omg!

    pamelawille.blogspot.com

    ReplyDelete