The Other Side.









Crop Top - Renner 
Skirt - Damyller 
Shirt - vintage 
Shoes - Melissa 


Mais um look com esse top cropped. Eu devo admitir que eu não consigo parar de usar ele. Ele simplesmente fica bom com qualquer outra roupa que eu uso. Enfim, montei um look ótimo para dias quentes de verão. Essa saia e seu tecido extremamente fresco junto com o top e a camisa vintage formaram um combo perfeito para dias que parecem um ''inferno''. Usei junto a minha bota preferida da Melissa, que ficou ótima no look porque bordô sempre combina com preto e/ou marrom. Eu adorei como as fotos ficaram, com uma luz que deixa o cenário mais limpo. E vocês, o que acharam?
Mas enfim, em dois dias eu irei aproveitar a minha última semana de férias em uma praia próxima de onde eu moro. Se vocês quiserem saber sobre a minha viagem me sigam no Instagram, pois eu estarei postando algumas fotos lá. E, é claro, vou tirar muitas fotos com a minha câmera e depois postar aqui como um diário de fotos.

---

Another outfit with this cropped top. I must admit that I can't stop wearing it. It simply looks good with any other outfit I wear. Anyway, I put together a great outfit for hot summer days. This skirt and its extremely fresh tissue along with the top and vintage shirt formed a perfect combo for days that look like a ''hell''. I wear also my favorite boot from Melissa, which was great because burgundy always combines with black and/or brown. I loved how the photos were with a light that leaves the cleaner scenario. And you, what did you think?
But anyways, in two days I'll enjoy my last week of vacation at a nearby beach of where I live. If you wanna know about my trip follow me on Instagram, because I will be posting some pictures there. And of course, I will take lots of pictures with my camera and then post it here as a photo diary.

You Might Also Like

4 comentários

  1. Beautiful post Lu. I love how vintage the entire look feels with the combination of everything. And I adore those boots! You are simply stunning, as always. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooooo much, my dear Su! You always make my day <33

      Delete
  2. Cute outfit Lu! Your crop top and boots are killers! <3

    ReplyDelete