After The Rain.














Jacket - Le Lis Blanc 
Cropped - Renner 
Shorts - Renner 
Glasses - Chilli Beans 


O título do post, literalmente, descreve o cenário. Eu usava esse look em um final de tarde, logo depois que a chuva parou. Os últimos dias aqui estão chuvosos e frios e eu amo isso! O frio sempre me inspira a usar roupas mais escuras e confortáveis. E essa jaqueta! Eu estou amando ela! É simplesmente perfeita e eu acredito que será a minha melhor amiga no inverno. Adoro o seu design também. Além disso, como já vocês perceberam, eu sempre recorro para os meus creepers pretos quando quero algo mais confortável e grunge.
De qualquer forma, queiram me desculpar pelo meu cabelo bagunçado nas fotos. O vento estava realmente forte e eu não conseguia deixar ele arrumado hahaha.

---

The post title literally describes the scene. I used this outfit on a late afternoon, shortly after the rain stopped. The last days here are rainy and cold and I love it! The cold always inspires me to use darker and comfy clothing. And this jacket! I'm loving it! It's just perfect and I believe it will be my best friend in winter. I love its design too. Also, as you have realized, I always turn to my black creepers when I want something more comfortable and grunge.
Anyway, please excuse me for my messy hair in the photos. The wind was really strong and I couldn't leave it tidy hahaha.

You Might Also Like

6 comentários

  1. Love love LOVE this post. It is absolutely perfect! I love the way the shots turned out.. so beautiful right after the rain. And yes, black creepers are everything! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so sooo much, Su!! And yeah, black creepers are the best! <333

      Delete
  2. love the leather jacket and creepers!

    ReplyDelete
  3. This is just an amazing outfit Lu, seriously in love with it!
    The creepers, jacket and those glasses that you know i love so much haha!
    Take care! <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Krissia <333
      You're the cutest!! (:

      Delete