Balneário Camboriú | Trips






Quem me segue no Instagram muito provavelmente sabe que eu viajei para Balneário Camboriú recentemente. Eu realmente precisava dessa viagem. Eu não visitava uma praia a anos, e tinha esquecido como isso é ótimo. Além de ser um lugar com praias muito legais, Balneário Camboriú também é uma cidade muito agitada (principalmente durante a noite) e com muitas lojas. A minha viagem durou 6 dias e foi muito legal!

-

Whoever follows me on Instagram probably know I traveled to Balneário Camboriú recently. I really needed this trip. I didn't visit a beach for years and had forgotten how that's great. Besides being a place with very nice beaches, Camboriú is also a very busy city (especially at night) and w many shops. My trip lasted six days and it was very cool!

Day 1

No primeiro dia eu só tive tempo de andar um pouco na praia e observar a cidade de alguns mirantes, pois quando cheguei lá já era quase de noite. 
-
The first day I only had time to walk a little on the beach and watch the city from some lookout points, because when I got there it was almost night.


Algumas margaridas que encontrei lá. Eu tive que tirar uma foto porque eu adoro margaridas haha <3
-
Some daisies I found there. I had to take a picture because I love daisies haha <3

Day 2

No segundo dia eu só queria descansar, então passei o dia na piscina do lugar onde fiquei.
-
On the second day I just wanted to rest, so I spent the day at the pool from where I was.


Eu estava vestindo maiô e shorts da Renner, e chinelos da Melissa.
-
I was wearing swimsuit and shorts from Renner, and flip-flops from Melissa.

Day 3

No terceiro dia eu visitei uma praia em Itapema. Chapéu da Renner.
-
On the third day I visited a beach in Itapema. Hat from Renner.


Depois da praia, com cabelo bagunçado. O maiô e a canga são velhos, mas eu achei uns semelhantes aqui e aqui.
-
After the beach, with messy hair. The swimsuit and sarong are old, but I found some similar here and here.

Love this flower

Day 4

Eu também tive a oportunidade de ir no Bondinho, que fica perto da Praia de Laranjeiras.
-
I also had the opportunity to go on the Cable Car, which is near of the Beach of Orange Trees.

Quando você chega lá em cima, você pode fazer o Ziprider, que é praticamente uma tirolesa. Eu não fiz, mas parece ser muito legal.
-
When you get up there, you can make the Ziprider, which is practically a zip line. I didn't do, but it looks really cool.


Pretty views

Eu estava vestindo um dos meus combos clássicos, porém dessa vez com uma sapatilha da Raphaella Booz.
-
I was wearing one of my classic combos, but this time with flats from Raphaella Booz.

Vista da praia lotada.
-
View of crowded beach.

Meu cabelo estava totalmente natural e desarrumado haha.
-
My hair was completely natural and messy haha.


Explorando as trilhas lá em cima com a minha mochila da Renner. Essa mochila foi a minha melhor amiga em toda a viagem, para todo lugar que fui eu levei ela junto.
-
Exploring the trails up there with my Renner backpack. This backpack was my best friend in the whole trip, everywhere I went I took it along.

The city



Day 5 



Encontrei esse ''muro de flores'' na ida para a praia. Tão lindo <3
-
I found this ''wall of flowers'' on the way to the beach. So beautiful <3

Um dos meus jantares. Honestamente eu queria poder comer sushi todos os dias.
-
One of my dinners. Honestly I wish I could eat sushi all day every day.

Caminhada na praia depois do jantar.
-
Walk on the beach after dinner.

Day 6

No último dia eu passei o dia na praia.
-
On the last day I spent the day at the beach.


Eu vestia biquíni de crochê vintage e birken da Melissa. Essa birken é muito confortável e ótima para usar na praia.
-
I wore vintage crochet bikini and birken from Melissa. This birken is very comfortable and great for use on the beach.

Pra terminar a viagem, essa linda vista :)
-
To end the trip, this beautiful view :)

You Might Also Like

4 comentários

  1. Oh my god Lu all of these photos are breathtaking! I absolutely love all of your outfits.. they are all so perfect! And I must have those Raphaella flats for Summer! I just adore your style and aesthetic. Thanks for sharing. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the incredible comment, Su!! I love to share pictures of my trips here <33

      Delete
  2. Wow! such amazing pictures you took during your trip! Loved every spot and view from there, just amazing & surprising and i'm loving that "The Runaways" crop top, love that band (even though i can only sing Cherry Bomb hahaha), and your other outfits are cool too!
    Take care Lu <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Krissia!! This crop top is a DIY, actually! And I love The Runaways too haha <33

      Delete