Black & Burgundy.















Lace Blouse - old, similar here 
Cardigan - Reveal 
Skirt - Lilimoon 
Boots - Melissa 


Como vocês já sabem, preto é a minha cor favorita quando se trata de roupas. Sempre que posso, monto looks com vibes góticas. Hoje, porém, decidi adicionar um toque de bordô ao look com as minhas botas da Melissa e o meu batom da Contém 1g. É realmente muito legal usar um look monocromático com uma cor de destaque, no calçado ou em um acessório. Isso deixa o look menos monótono e mais atraente. Além disso, eu acredito que vocês perceberam que as fotos estão diferentes hoje. Dessa vez, eu procurei selecionar mais fotos e edita-las diferente do usual. O que vocês acharam? Eu adoraria saber!

---

As you know, black is my favorite color when it comes to clothes. Whenever I can, I put together outfits with gothic vibes. Today, however, I decided to add a touch of burgundy in the outfit with my boots from Melissa and my lipstick from Contém 1g. It's really cool to use a monochromatic look with an accent color in shoes or in an accessory. That leaves the outfit less monotonous and more attractive. Also, I believe you have noticed that the pictures are different today. This time, I tried to select more pictures and edit it different from the usual. What do you think? I'd love to know!

You Might Also Like

8 comentários

  1. This look is SO GOOD. Absolutely perfect. You are sooo stunning. I also love to mix in gothic vibes with my outfits.. and all black with a little touch of color is the best! Perfect look, Lu, as always. And I love how you did the photos in this post.. but your photos are always so breathtaking. You are so amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Su!! Your comments are always so motivating!! <333

      Delete
  2. Love the outfit and all the pictures too, awesome post Lu ! <3 , take care :)!!

    ReplyDelete
  3. Maravilhosa,tô apaixonada por esse look

    ReplyDelete