New Perspective.











Strapless Top - old, from Colcci 
Skirt - Damyller 
Shoes - Melissa 


Devo admitir que eu nunca tinha tentado montar um look com um top sem alças. Mesmo tendo esse top a muito tempo eu nunca tentei usar ele em um look. Para mudar um pouco as coisas, eu decidi, então, tirar o top do guarda-roupa e usar ele junto com alguma outra peça de roupa com uma vibe de verão. E eu nunca tinha percebido como esse top é ótimo para se usar em dias quentes de verão. Adoro o seu tecido jeans também. Ele ficaria ótimo com uma calça cigarrete branca, blazer e scarpin para algo mais formal. E quanto a vocês? Usariam um top sem alças?
De qualquer forma, eu tinha me esquecido de dizer que dei uma entrevista para o blog da Ilona Bittencourt e vocês podem conferir a entrevista completa aqui. Espero que tenham um ótimo dia!!

---

I must admit that I had never tried to put together a outfit with a strapless top. Even with this top a long time I never tried to wear it in a outfit. To change things up a bit, I decided, then, to take the top of the closet and wear it with any other piece of clothing with a summer vibe. And I never realized how this top is great to use on hot summer days. I love your jeans fabric as well. It would look great with a white cigarette pant, blazer and some pumps for something more formal. And what about you? Would wear a strapless top?
Anyways, I had forgotten to say that I gave an interview to the Ilona Bittencourt blog and you can check out the full interview here. I hope you have a great day!!

You Might Also Like

4 comentários

  1. Lu you look so adorable in this outfit! It's so perfect for summer! I have never worn a strapless top but I would definitely be willing to try.. you wear it so well! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooo much, my dear Su! <333

      Delete
  2. you look so cute! <3 love the the top. i wish i could wear my strapless tops more, but they don't stay up for me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Emma!! As I said in the post, I usually don't wear strapless top, but I tried this time haha <33

      Delete