No One's Got it All.















Cropped Sweater - Cor de Rosa 
Pants - old, from Damyller 
Beanie - old, similar here 
Shoes - Vans 


Nada supera um look confortável para relaxar um pouco em casa. Agora que o clima está começando a esfriar, suéteres são a minha obsessão. Esse que estou usando no look de hoje eu adquiri na minha última viagem. Além de ter um ar minimalista, é realmente confortável para se usar em um dia chuvoso em casa ou, até mesmo, em um dia agitado de trabalho. Emparelhei o suéter com a calça mais confortável que tenho e com o meu tênis da Vans. A touca beanie é ótima para se usar em um ''bad hair day'' haha, porém como meu cabelo não estava tão bagunçado eu tirei-a durante as fotos.
Devo admitir que eu estava com saudade de tirar fotos no meu jardim. As flores e toda a natureza ao redor criam um cenário acolhedor, na minha opinião. E quanto a vocês? Se você é um amante de fotografia como eu, qual o seu lugar favorito para tirar fotos?

---

Nothing beats a comfy outfit to relax a bit at home. Now that the weather is starting to getting cold, sweaters are my obsession. That I'm using in todays look I got on my last trip. Besides having a minimalist vibe, it's really comfortable to use on a rainy day at home or even on a busy day of work. I matched the sweater with the most comfy pants I have and with my sneakers from Vans. The beanie is great for wear in a bad hair day haha, but as my hair was not so messy I took it during the pictures.
I must admit that I missed taking pictures in my garden. The flowers and all the surrounding nature create a cozy setting, in my opinion. And what about you guys? If you are a photography lover like me, what's your favorite place to take pictures?

You Might Also Like

4 comentários

  1. I must have a sweater like that! It is adorable! Such a perfect comfy look. And I looove your photos. That garden is beautiful and perfect for photography! I'm so jealous! Haha as a photography lover myself, I think my favorite place to take pictures are near abandoned buildings and places with lots of graffiti. However I'm usually too scared to take pictures in those kinds of places by myself hahaha. Great post, as always Lu! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Su! Your comments always put a smile on my face! And I would be afraid to take pictures in abandoned places too haha <3333

      Delete
  2. This outfit looks definetely comfty! Those pants are amazing and also your Vans, loving your garden so much too! I think my fav spot to take pics is a place with a lot of trees and also outside houses (that are not mine) hahah. Great post Lu, take care <3 :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Krissia!! It's really cool to know your favorite places <333

      Delete