Riders On The Storm.












Tee - Crânio Camisetas 
Jeans - Cor de Rosa 


Olá a todos! Eu vesti esse look alguns dias atrás e, devo admitir, eu estava realmente confortável nele! Esse jeans da Cor de Rosa é o meu favorito agora! Eu adquiri ele em uma loja da marca na minha última viagem. Eu amo ele pois é um jeans cintura alta (você provavelmente já sabe que eu AMO jeans cintura alta) e é muuuuito confortável haha. Sem dizer que ele fica ótimo com camisetas e creepers (camiseta + esse jeans + creepers é o meu ''comfy combo'' atual na verdade). Usei essa camiseta da Crânio com o Jim Morrison porque eu simplesmente amo The Doors. Eu escuto essa banda desde que eu era pequena (obrigado pai). E essa camiseta é tão legal!
Enfim, meu cabelo está loiro de novo, eu sei! Eu vou, muito provavelmente, pintar ele na semana que vem. E, como vocês sabem, na semana retrasada eu estava viajando e o diário de fotos da viagem vai sair em breve, então mantenham os olhos abertos!!

---

Hello everyone! I wore this outfit a few days ago and I must admit, I was really comfy in it! This jeans from Cor de Rosa is my fav now! I got it in a brand store on my last trip. I love it because it is a high waist jeans (you probably already know that I LOVE high waist jeans) and is soooo comfortable haha. Without saying that it looks great with tees and creepers (tee + this jeans + creepers is my current 'comfy combo'  actually). Wore this tee from Crânio with Jim Morrison because I just love The Doors. I listen to this band since I was little (thanks dad). And that tee is so cool!
Anyway, my hair is blond again, I know! I'll most probably dye it next week. And, as you know, in the last week I was traveling and the photo diary of the trip will come out soon, so keep your eyes peeled!!

You Might Also Like

6 comentários

  1. Ahh this look is SO good Lu! I love how grunge inspired it is.. I am also a sucker for creepers, jeans and tees. :) It's just the most perfect comfy combo while still looking super rad. Great post, as usual. Can't wait for the photo diary!! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can only thank you for this amazing comment, Su! I love outfits with a grunge vibe, are my favs! <333

      Delete
  2. such a cute shirt! what color is your lipstick? love it

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Emma!! This lipstick is a lil old, its color is brown almost black <333

      Delete
  3. Amazing and badass outfit Lu! that t-shirt is rad! <3 Take care ! ;)

    ReplyDelete