Summer Obsession.










Blouse - vintage 
Shorts - Renner 
Shoes - Converse 


Post rápido hoje! Eu acabei de voltar de viagem e agora preciso guardar as coisas que levei junto etc. O look de hoje é um dos meus favoritos até agora. Eu adoro sua vibe pin up. Acho que a única coisa que faltou foi uma bandana. Eu tenho duas bandanas na verdade, mas eu acredito que não tenho usado nenhuma delas ultimamente. Mas enfim, usei meu cabelo diferente do usual nesse look. Prendi metade dele em um rabo alto e, devo confessar, é ótimo usar cabelos diferentes de vez em quando.
Espero que tenham um bom dia!

---

Quick post today! I just got back from the trip and now I need to put away the things that I took along w me and so on. The look of today is one of my favorites so far. I love its pin up vibe. I think the only thing missing was a bandana. I have two bandanas actually, but I believe I have not used any of them lately. Anyway, I used my hair differently of the usual on this look. I put a half of my hair up in a high ponytail and, I must confess, it's great to use different hair from time to time.
I hope you have a nice day!

You Might Also Like

6 comentários