Before It Gets Harder.















Tank - old 
Denim skirt - Damyller 
Cardigan - M. Officer 
Socks - vintage 
Scarf - Renner 
Shoes - Melissa 


O outono finalmente chegou! E eu estou tão feliz com isso! O verão estava me deixando um tanto saturada. Quando mudam as estações eu sempre fico inspirada e com um monte de idéias de looks na minha cabeça. O look de hoje define bem o meu estilo para esse outono/inverno. Saias skater, lenços em cores neutras, meias até o joelho e cardigãs são o que eu quero usar durante toda a estação. A propósito, é ótimo poder usar as minhas meias de novo ''sem morrer'' de calor haha.
Enfim, é bom estar de volta! E eu gostaria de avisar que estou tentando ser cada vez mais criativa em relação do que postar aqui e, eu gostaria de saber, o que estão achando do blog ultimamente?

---

Autumn has finally arrived! And I'm so happy about it! Summer was leaving me somewhat saturated . When the seasons change I am always inspired and with a lot of outfit ideas in my head. Todays outfit defines my style for this autumn/winter. Skater skirts, scarves in neutral colors, knee-high socks and cardigans are what I want to wear throughout the season. Btw, it's great to wear my socks again ''without dying'' from heat haha.
Anyways, it's good to be back! And I would like to warn you guys that I'm trying to be increasingly creative in respect of what to post here, and I would like to know, what are you thinking of the blog lately?

You Might Also Like

5 comentários

  1. This is an AMAZING outfit Lu! You take such beautiful photos.. oh my gosh. I just adore your blog. I love all of your posts and I love when you switch it up and post a recipe or a video or something. You are so inspiring, seriously. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so much, Su!! It's so good to know that you like my blog <33
      you're the best!!!

      Delete
  2. This is a cute outfit Lu! I'm loving the lipstick color that you're wearing! lucky that you're in winter now, 'cause in my country is summer and its so hot! haha. Take care <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Thanks, Krissia!! I know, the winter is everything, but I like summer as well haha <333

      Delete