Beyond The Borders.












Shirt - vintage 
Suede overall dress - Renner (sold out) similar here 
Shoes - Melissa 


Eu usei esse look em um dia realmente quente. É incrível como o clima está sempre mudando. Dias atrás eu poderia usar casacos e meias e agora, novamente, o calor voltou e é preciso voltar aos combos de verão. Para mudar um pouco, eu decidi usar o meu vestido/jardineira, que eu dificilmente uso, com uma camiseta vintage e o meu mais novo calçado da Melissa. Ele é da nova coleção, Dance Machine, e é o meu favorito. Eu achei ele bem parecido com o Dr. Martens 1461. Além disso, ele é ótimo para se usar tanto no verão quanto no inverno. E sim, a maquiagem que estou usando nas fotos é a mesma do meu último vídeo e se você ainda não viu ou quer aprender a faze-la, veja o vídeo aqui.
Espero que tenham uma ótima semana!!

---

I wore this look on a really hot day. It's unbelievable how the weather is always changing. Days ago I could wear coats and tights, and now, again, the heat returned and I need to go back to the summer combos. To change a bit, I decided to wear my dress/overall that I hardly wear, with a vintage shirt and my newest shoes from Melissa. It is from the new collection, Dance Machine, and is my fave. I thought it's very similar to Docs 1461. In addition, it is great for use both in summer and winter. And yes, the makeup I'm wearing in the photos is the same as my last video and if you have not seen or want to learn to do it, see the video here.
I hope you have a great week!!

You Might Also Like

6 comentários

  1. This is just another cute outfit from you! <3
    Loving that overall style!
    Take care Lu :)

    ReplyDelete
  2. Oh my god.. this outfit is absolutely perfect. You have me speechless, seriously. And those shoes! One of my favorite posts, Lu. You are so beautiful! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG Su!! You have me speechless too haha! Thank you <33

      Delete
  3. so pretty. your makeup is perfect! and your overalls dress is adorable.

    ReplyDelete