I'm back!









Tee and jeans - Damyller 

Apenas um post rápido e aleatório para dizer que estou de volta!! Na semana passada, eu fique ausente pois eu estava um pouco doente e cansada e precisava de uma pausa para colocar a cabeça em ordem. Mas agora eu vou voltar a postar com frequência novamente, eu prometo!
O look de hoje é um daqueles casuais e despojados. Camiseta, jeans boyfriend e creepers, a melhor combinação!
Bom, por hoje é apenas isso, mas em breve estarei postando algo diferente. Muito provavelmente uma receita, então fiquem atentos ((:

---

Just a quick and random post to say I'm back!! Last week, I stay away because I was a little sick and tired and needed a break to put the head in order. But now I'm going back to post frequently again, I promise!
The look of today is one of those casual and stripped. Tee, boyfriend jeans and creepers, the best combo!
Well, for today it's just that, but soon I'll be posting something different. Very likely a recipe, so stay tuned ((:

You Might Also Like

4 comentários

  1. Loving this post, Lu! I have been enjoying the casual vibe lately, too. It's just so easy! And you can never go wrong with creepers, jeans and a tee. So perfect! <333

    ReplyDelete
  2. Cute outfit Lu! Looks very comfty, your skull tee is nice and the whole combo is just something that goes perfect for a casual day! <3
    Take care :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right, Krissia!! Thank you <333

      Delete