Not Just Another.












Crop top - Renner 
Denim shirt - old, from Renner 
Skirt - Lilimoon 
Glasses - Renner 
Shoes - Melissa 


Como o título já diz, esse look não apenas mais um. Nenhum look que eu uso e posto aqui é ''apenas mais um''. O blog é como um diário para mim, mas muito melhor pois além de ter a minha opinião tem a de vocês também! E eu acho isso muito legal! É uma ótima forma de me expressar e conhecer pessoas novas de qualquer lugar do mundo com opiniões semelhantes ou não! Mas enfim, o look de hoje é bem casual, para se usar em um daqueles dias quentes porém sombrios, quando o sol fica escondido entre as nuvens. Decidi desta vez usar uma camisa jeans por cima para deixar o look um pouco mais interessante, porque jeans e listras nunca vão mal.
Como vocês podem ver, eu sempre tento usar meu cabelo diferente do usual. O que vocês estão achando dos meus últimos penteados? Eu adoraria saber!!

---

As the title implies, that outfit is not just another. None outfit I wear and post here is ''just another''. The blog is like a diary to me, but much better because in addition to my opinion is yours too! And I think that's really cool! It's a great way to express myself and meet new people from anywhere in the world with similar views or not! But anyway, the look of today is very casual, to wear in one of those hot days but gloomy when the sun is hidden in the clouds. I decided this time to use a denim shirt over to make the look a little more interesting because denim and stripes never go wrong.
As you can see, I always try to use my hair differently than usual. What are you thinking of my last hairstyles? I would love to know!!

You Might Also Like

10 comentários

  1. This is such a lovely summer outfit! I always adore how you pair stripes. And I love all of your hairstyles! You inspire me to do more with my hair as well. Awesome posts, Lu! Always! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Su!! Your posts are always awesome too!! Please, back posting! <333

      Delete
  2. Cute outfit Lu! you're right... Stripes and denim can't never go wrong, amazing combo! You look so good!
    Take care <3

    ReplyDelete
  3. i love denim and stripes together too. such a lovely outfit! :)

    ReplyDelete