The Darkest Days.










Black shirt - vintage 
Sweater - old, similar here 
Skirt - Damyller 
Boots - old, similar here 


É tão bom poder usar o meu suéter favorito de novo! Esse suéter está comigo a muitos anos e sempre foi o meu favorito. Eu adoro a cor bordô e as inúmeras combinações que se pode ter com ela. Além disso, o look de hoje tem aquela vibe gótica, que eu amo! Looks ''all black'' são ótimos, porém, dessa vez, eu decidi acrescentar um pouco de bordô com o meu suéter (como nesse look aqui). Bordô e preto são ótimas cores para se usar no inverno e/ou para obter um look mais ''escuro''.
E sim, cabelo rosa ataca de novo haha! Como eu amo o fato do meu cabelo estar sempre em transição do loiro para o rosa forte e então para o rosa claro.

---

It's so good to wear my fave sweater again! This sweater is with me many years and has always been my fave. I love the burgundy color and the many combinations you can have with it. Also, the outfit of today has that gothic vibe, which I love! All black outfits are great, but this time, I decided to add a little burgundy with my sweater (like this outfit). Burgundy and black are great colors to use in the winter and/or to get a look more ''dark''.
And yes, pink hair strikes again haha! How I love the fact that my hair always be in transition of blonde to deep pink and then to light pink.

You Might Also Like

6 comentários

  1. What an adorable outfit! I love the sweater.. the embellishment on it almost looks like a necklace! And those boots are super cute! Beautiful pictures as always, Lu. I'm loving your Fall outfit posts. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Su! Your comments are always so cool <3333

      Delete
  2. Your pink hair is amazing! and i also love burgundy! Besides that dark lipstick is awesome and goes perfectly with the whole outfit!. Take care <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Krissia! I always love your comments! And yes, burgundy is life <333

      Delete
  3. love the burgundy sweater! those boots are so cute. and your hair color suits you so well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Emma! You're the cutest! <3

      Delete