Take Me Down To The Paradise City.










Tee - vintage 
Shorts - here 
Backpack - similar here 
Shoes - Melissa 


Parece estranho, mas é isso mesmo: eu estou usando um combo de verão. O clima está realmente louco aqui e, embora seja outono, está parecendo que estamos no verão. Então para conseguir ''sobreviver'' a esse calor, eu decidi usar um dos meus shorts favoritos. Quem me acompanha em todos os posts deve saber que eu usei esse shorts na minha última viagem. Eu não via a hora de usar ele de novo! Mas enfim, eu simplesmente adorei esse look. É incrível como preto sempre vai bem com tons terrosos. 
Como vocês podem ver, o meu cabelo está bem desbotado. Por esse motivo, eu decidi prende-lo em um coque alto que, por sinal, ficou ótimo! Quem sabe eu até faça um tutorial para esse penteado, o que vocês acham? 
Gostaria também de pedir desculpas pela minha ausência nessas últimas semanas. Eu acredito que, as vezes, todo mundo precisa de um tempo para pensar no que realmente é importante. Mas, eu estou de volta e com muitas idéias aqui para o blog! 

---

It seems strange, but it's true: I'm wearing a summer combo. The weather is really crazy here and, although is autumn, is like we are in the summer. So to get to 'survive' in this heat, I decided to wear one of my fave shorts. Anyone who follows me in all posts should know I used this on my last trip. I could not wait to wear it again! But anyway, I just loved this look. It's amazing how black always goes well with earth tones.
As you can see, my hair is very faded. For this reason, I decided to hold it in a high bun that, by the way, was great! Maybe I even make a tutorial for this hairstyle, what do you think?
I would also like to apologize for my absence these past few weeks. I believe that, sometimes, everyone needs some time to think about what is really important. But I'm back with lots of ideas for the blog!

You Might Also Like

6 comentários

  1. This look is absolute perfection, Lu. You look AMAZING! Bravo... I'm blown away. Perfect pairing with everything and you just look so effortlessly cool. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, my dear Su! I'm glad you liked this <333

      Delete
  2. love the high bun! i think you should make a tutorial for it :) your outfit is so cute and that backpack completes the look perfectly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Emma! I'll probably do a tutorial for this hairstyle, and I'm happy you liked this outfit <333

      Delete
  3. Amazing outfit Lu! I love your GNR tee! and you also look very fresh & comfty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Krissia <33 and yes, I was very comfy in it haha :)

      Delete