Velvet Dream.













Velvet blouse - vintage, similar here and here 
Jeans - Damyller 
Creepers - here 


Fotografei esse look ontem. Na verdade, ultimamente estou sem tempo. Mas, eu prometo, estou me esforçando para continuar produzindo conteúdo de qualidade para o blog.
De qualquer forma, o look de hoje é um mix de grunge com romântico. Eu adorei a estética que essa blusa de veludo vintage proporcionou para o look. Ela o mudou totalmente. O jeans e os creepers deram um ar mais grunge. E é por isso que estou amando esse look!
Sobre a maquiagem, eu procurei usar algo mais leve, sem delineador dessa vez. E meu olho parece incrivelmente pequeno haha.
Mas enfim, estou procurando fazer um post para a categoria Shopping, já que faz algum tempo que eu não posto nada nessa categoria, então fiquem atentos!!!

---

I shot this outfit yesterday. Actually, lately I'm out of time. But I promise, I'm striving to continue producing quality content for the blog.
Anyways, the outfit of today is a mix of grunge with romantic. I loved the aesthetics that this vintage velvet blouse provided to the outfit. It has totally changed the outfit. The jeans and creepers gave a grunge air. And that's why I'm loving this outfit!
About the makeup, I tried to wear something lighter without eyeliner this time. And my eyes seemed incredibly small haha.
But anyway, I'm wanting to make a post to the category Shopping, since some time I didn't post anything in that category, so keep an eye out!!!

You Might Also Like

6 comentários

  1. Omg I am absolutely in love with that top! It is so gorgeous.. and so are you! And I always think your posts look so professional and amazing. Great work, as usual. I was happy to come here and see that you had a new post up. Hope you are having a wonderful day. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Su! You know that YOU make my day wonderful with your lovely words! <33

      Delete
  2. Your velvet blouse is soooo cute! i wish i had one 'cause i love velvet so much, specially in the color that you're wearing!<3 and your pink hair omg <3! Cute post Lu, take care <3 :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Krissia!! Velvet is one of my faves too <333

      Delete