High Bun Tutorial | Video



Um vídeo bem rápido que gravei a alguns dias. Nele, eu ensino como fazer um dos meus penteados favoritos, o coque alto. Eu gosto bastante desse penteado pois ele é muito prático e rápido (eu acredito que vocês notaram que o vídeo tem aproximadamente 40 segundos). Além disso, esse penteado é ótimo para deixar o look mais interessante. 
O que vocês acharam do vídeo? Se vocês gostaram não se esqueçam de curtir o vídeo e se inscrever no canal do blog (:

---

A very short video that I recorded a few days ago. In it I teach how to do one of my favorite hairstyles, the high bun. I quite like this hairstyle because it is very convenient and quick (I believe you have noticed that the video is about 40 seconds). Moreover, this hairstyle is great to let the outfit more interesting.
What did you think of the video? If you liked don't forget to like the video and subscribe to the blog channel (:

You Might Also Like

8 comentários

  1. so glad you made this tutorial! love this hairstyle <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. And I'm soo glad you liked, Emma! <333

      Delete
  2. I love how your bun looks! The dyed ends gives a very nice touch and it is sure quick to make :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  3. Amooo esse coque e faço sempre. Mas se eu não prender as mechas com os grampos após amarrar, fica igual um ninho de passarinho... hahaha Beijoo

    Coisa da Lud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu também, Lud!! Adoro esse coque e faço sempre, principalmente pelo fato de ele ser muito prático :))

      Delete
  4. Great post :)

    http://peasofus.blogspot.hr/

    ReplyDelete