Try This.









Wool sweater - old, similar here and here 
Jacket - here 
Shoes - Melissa 


Olá a todos!! Já fazia algum tempo que eu queria usar essa blusa de lã de grandes dimensões em um look aqui para blog. Sim, é uma blusa e não um vestido haha. Mas eu adorei usa-la como vestido junto com meia calça. Ela fica ótima com calças também porém, realmente, ela fica muito mais elegante assim, como um vestido. Acrescentei também a minha jaqueta de couro favorita. Eu usava ela nesse look, e disse que a mesma iria ser a minha melhor amiga no inverno. Pois é, ela está sendo mesmo a minha melhor amiga agora haha. 
Estou tentando tirar algumas fotos para o blog antes do meu cabelo desbotar totalmente (que é o que vem acontecendo ultimamente). E eu sei que foram poucas fotos dessa vez mas espero que tenham gostado do look!! :)

---

Hello everyone!! It had been some time I wanted to wear this oversized wool sweater in a outfit to blog. Yes, it's a sweater, not a dress haha. But I loved wearing it as a dress with tights. It looks great with pants too but, really, it is much more stylish as a dress. I also added my fave leather jacket. I wore it in that outfit, and said that it would be my best friend in winter. Yeah, it's being my best friend now haha.
I'm trying to take some pictures for the blog before my hair completely fade (which is what has been happening lately). And I know that there were just a few pictures this time but I hope you enjoyed the outfit!! :)

You Might Also Like

8 comentários

  1. Lovinig this outfit and the contrast with your pink hair and the all black. Looks killer! And that sweater as a dress is absolutely perfect! Love love looove everything. You are so cool! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear Su <333
      YOU are so cool :)))

      Delete
  2. Awesome outfit! Trust me, i thought it was a dress before reading haha! It looks so cute with tights <3 and also your hair stands out the whole outfit<3!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the comment, Krissia!! You're awesome <33

      Delete
  3. I love your pink hair! And that sweater dress must be very comfy and warm :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Leta! And yes, it is very comfy and warm :))

      Delete
  4. love the ombre sweater! it looks great with that moto jacket. i love how your pink hair stands out against the grey and black.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Emma! I'm glad you liked <333

      Delete