Hypnotize












SOAD tee - similar 
Shorts- old 
Scarf - similar 
Cardigan - old 
Shoes - Melissa 


Eu me lembro que esse dia estava realmente frio. Eu estava literalmente congelando e o pouco de sol que ainda tinha não estava dando conta. A verdade é que, mesmo assim, eu adoro esse look! O contraste que o meu novo lenço azul royal causa é tão legal! Eu adquiri ele em uma loja física aqui na minha cidade, na verdade. Mas eu encontrei um semelhante caso queiram dar uma olhada. No momento em que decidi usá-lo (e sim, agora eu só consigo pensar em looks com lenços porque esperei muito para que o inverno chegasse para que eu pudesse fazer isso hahahaha) eu percebi que tinha que ser com uma camiseta de banda, para manter o meu estilo clássico. Além disso, eu decidi voltar a usar shorts jeans com meias porque isso soa super estiloso no inverno.
Mas enfim, deixem me saber o que acharam desse look nos comentários <3 

---

I remember that this day was really cold. I was literally freezing and the little bit of sun that still had was not ''delivering the goods''. The truth is that, even so, I love this look! The contrast that my new royal blue scarf cause it's so cool! I got it at a physical store here in my city, actually. But I found a similar if you want to take a look. By the time I decided to use it (and yes, now I can only think about looks with scarfs because I waited so long for the winter to come so I could do it hahahaha) I realized it had to be with a band tee, for keep my classic style. Also, I decided to go back to wear denim shorts with socks because it sounds super stylish in winter.
But after all, let me know what you think of this look in the comments <3

You Might Also Like

16 comentários

  1. This outfit looks so good on you! I see that the sun did a great effect on your hair , it looks so perf ♡! Loving the Soad tee and the whole combo! Take care Lu <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. So glad you liked, Krissia!! I loved the effect that the sun did too <333

      Delete
  2. This outfit looks so cozy and rad at the same time! I loooove the blue scarf in contrast with the band tee.. and that lip color on you is perfection. I love denim shorts with tights and socks, too! They always save my life on cold days! Awesome post, you are amazing! And I love the title, too. :) <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG, thank you so much, Su!! Sooo glad you liked it! You're always so cool <333

      Delete
  3. You look so amazing! Great style!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  4. Your hair is amazing! I wish I had the guts to do that! Great post :)
    http://www.maggiekrol.com/caseapp-free-givaway/
    Xoxo, Maggie

    ReplyDelete
  5. Awesome outfit, Lu! Love the pop of color with the blue scarf. And the lip color looks so good on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear Emma! :)

      Delete
  6. This is fab, I love your confidence!

    ReplyDelete
  7. Oh, I love the contrast! You look amazing as always :) x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete