Nothing To Conquer.













All from Renner 


Não é o típico look grunge ou com vibrações góticas, eu sei. É que, agora que o frio resolveu dar uma folguinha, eu decidi fugir do habitual e montar um look mais, digamos, casual com uma pitada de elegante. Essa blusa..OMG! Eu nem sei descrever o quão confortável (e bonita) ela é. Eu só posso dizer que eu adoro as pequenas lantejoulas em seu tecido. Querendo ou não, essa blusa sempre irá dar um toque elegante em qualquer look. E, além disso, ela é listrada! Vocês sabem como eu amo roupas listradas. Para completar eu simplesmente adicionei uma calça jeans de cintura alta e o salto mais confortável que eu tenho.
Mas enfim, eu só quero dizer que estou tão feliz! E o motivo é que estou quase de férias yay!! Ótimo, não? E isso tudo significa que vou produzir muuito conteúdo aqui para o blog. Vão ser apenas duas semanas então eu tenho muito trabalho a fazer haha. Espero que tenham um bom dia :)

---

Not the typical grunge or goth outfit, I know. It is just that now that the cold decided to take a little break, I decided to get away from the usual and put together a outfit, let's say, casual with a touch of elegant. This blouse..OMG! I can not even describe how comfy (and beautiful) it is. I can only say that I love the small sequins in your fabric. Whether or not this blouse will always give an elegant touch to any outfit. And besides, it is striped! You know how I love striped clothing. To complete I just added a high-waisted jeans and the most comfy heels I have.
But anyway, I just want to say I'm so happy! And the reason is that I am almost on holiday!! Great, right? And all this means that I will produce a lot of content to the blog. Will be just two weeks so I have much work to do haha. I hope you all have a nice day :)

You Might Also Like

18 comentários

  1. Just like you said, this look is so elegant! You look super stunning and gorgeous.. that top is beautiful. I love how you paired it with the jeans and the comfy heals. Can't wait to see your new content all about your holiday! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you soo much, Su!! I hope you like the new content <333

      Delete
  2. Love how the burgundy color of the stripes matches your hair! <3 And also the elegant vibes from it! Nice post Lu! I'm also having some days off (only 3) haha!.
    Take care and enjoy your holiday as much as you can! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, Krissia :)
      Hope you enjoy your lil holiday as well <33

      Delete
  3. This blouse looks so pretty! I bet it's super comfy :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Leta! And yes, it is really comfy :))

      Delete
  4. i love your sweater! so cute :)

    http://www.carolinapinglo.com/

    ReplyDelete
  5. Love your sweater and hair!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  6. I love the cropped sweater! Also, your hair and makeup always look so pretty x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  7. cute look!
    your hair looks amazing!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ReplyDelete
  8. Super cute look! I love you hair style! The pink ends are so awesome :)
    xoxo

    Ileana

    Novelstyle Blog

    ReplyDelete