Tomorrow Never Knows.















Lace tank top - similar here and here 
Shorts - Renner 
Denim jacket - old/similar here 
Sunnies - Renner 
Shoes - Melissa 


Se você deseja investir em alguma peça de roupa, o meu conselho é que invista em uma jaqueta jeans. Sério, as jaquetas jeans são sempre as peças que mais duram no seu guarda-roupa. E elas nunca saem de moda. Nunca. 
No look de hoje eu estou vestindo uma jaqueta jeans que eu tenho a anos. E ela sempre funciona para mim. Como o look de hoje é bem simples (shorts, meia e uma regata básica) essa jaqueta ajudou a deixar o look mais interessante. Além disso, eu decidi usar uma regata um tanto diferente dessa vez. Ela é branca (yay!) e tem um detalhe em renda delicado na frente. É realmente legal mudar as vezes. Eu quero dizer, eu dificilmente uso tops brancos. Mesmo assim, essa regata ficou realmente legal nesse look pois ela deu um toque mais claro a uma roupa praticamente grunge.
Por fim, eu gostaria de agradecer por todos os comentários. Eles realmente me ajudam a conhecer melhor vocês e o que pensam sobre tudo o que posto aqui :)

---

If you want to invest in some piece of clothing, my advice is to invest in a denim jacket. Seriously, denim jackets are always the pieces that last longer in your wardrobe. And they never go out of fashion. Never.
On today's outfit I'm wearing a denim jacket that I have for years. And it always works for me. As the look of today is very simple (shorts, tights and a basic tank) this jacket helped to leave it more interesting. Also, I decided to wear a somewhat different tank top this time. It is white (yay!) and has a delicate lace detail on the front. It's really cool to change some times. I mean, I hardly wear white tops. Even so, this tank was really cool in the look because it gave a lighter touch to an almost grunge outfit.
Finally, I would like to thank for all the comments. They really help me learn more about you guys and what you think about everything I post here :)

You Might Also Like

10 comentários

  1. I love your style <3 youre a beautiful woman!

    http://wooho11.blogspot.com/ - I invite. you Follow me = i follow you.

    ReplyDelete
  2. I actually been wanting to buy a denim jacket for months now but couldn't find the right one! Still on the look out tho :) You look amazing and I love those sunnies!

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denim jacket is the best piece! Keep looking ;)
      And thank you, Leta!

      Delete
  3. You know how I love me some denim jackets haha! They really are the best. You look gorgeous as always and so effortlessly cool. Have a wonderful week, Lu! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Su!! Hope you have a good week too <3333

      Delete
  4. Oh my goshhhh I love your hair! I think I have almost those exact same shorts :)

    COLLEENWELSCH.COM | An LA Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  5. Such a cute outfit :) I really wanna try and do more outfit posts but I just don't feel like I'm ready to show everyone my face. :/

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Confidence is an important thing when you will post outfits. I think you could try :)

      Delete