Such As Summer















Crop top - Renner 
Shorts - old/similar 
Sunnies - Chilli Beans 
Birken - Melissa 


Em pleno inverno e eu vestindo algo assim. Eu sei, parece estranho, mas a verdade é que o rigoroso frio deu uma folga. Por pouco tempo, mas deu. Agora mesmo já está começando a esfriar de novo. Mesmo assim, essas fotos são da semana passada e, para conseguir sobreviver ao persistente calor, eu decidi vestir crop top com shorts e birken. Eu não usava essa birken desde a última vez que viajei para a praia e eu tinha me esquecido como ela é confortável e ótima para dias quentes. Queria poder usar ela todos os dias. Eu também estou vestindo um tipo diferente de óculos de sol dessa vez. Devo admitir que prefiro muito mais os redondos do que os quadrados, mas eu tive que abrir uma exceção para esse aqui porque ele é tão bom. Sério, eu adoro o seu design. E sua cor também.
O que vocês acharam desse look? Além disso, espero que tenham um bom dia! 

---

In the middle of winter and I wearing something like this. I know it seems weird, but the truth is that the severe cold gave a break. For a short time, but gave. Now it's already beginning to get cold again. Still, these pictures are from last week and to survive the persistent heat, I decided to wear a crop top with denim shorts and birken. I didn't wear this birken since the last time I traveled to the beach and I had forgotten how it is comfortable and great for hot days. I wish I could wear it every day. I'm also wearing a different kind of sunnies this time. I must admit I prefer much more the round than the square, but I had to make an exception for this one because it's so bloody good. Seriously, I love its design. And its color as well.
What do you guys think of this outfit? Also, I hope y'all have a nice day!

You Might Also Like

18 comentários

  1. This outfit is so stylish and cool x Your hair is screaming!!! LOve it gurl x <3 Have a great day!

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, dear!! Hope you have a nice day too <3

      Delete
  2. love this outfit! crop tops and high waist shorts are my favorite combo for summer.

    ReplyDelete
  3. great look!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ReplyDelete
  4. Such a perfect summer outfit as usual, beautiful Lu! I love how the sandals match your sunglasses.. and that black crop top with those shorts is absolutely killer. You are so inspiring! I will try an outfit like this for warm days as well. Thanks for your wonderful posts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My pleasure, dear Su!! Thanks for your sweet comments that always make my days!!! :)

      Delete
  5. Great outfit dear!
    Have a nice day,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  6. I love the outfit! the shorts look amazing,

    Fowzia|Crazy4ties

    xoxo

    ReplyDelete
  7. As usual, you look stunning! I really like your outfit, it screams SUMMER! Have a great week! xx

    María Ale | www.mintsouls.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, María!!! Have a nice week too :)

      Delete
  8. Cute, casual outfit! I love the sliders, they really complement the outfit x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete