Through The Heart.














Shirt and denim blazer - vintage 
Skirt - similar here 
Shoes - Melissa 


Esse blazer é, com toda certeza, uma das melhores peças vintage que eu tenho. Eu simplesmente adoro seu modelo. Não consigo acreditar que eu tinha essa ''joia'' guardada no meu guarda roupa. E ai vai uma dica: se você tem bastante roupas e sente que não tem mais o que usar simplesmente abra seu guarda roupa e procure por peças que já faz muito tempo que você não usa. Você pode ter sorte e achar uma peça muito legal.
Dessa vez, eu fui novamente com uma combinação ''all black''. Eu acho que essa é a melhor forma de emparelhar uma peça jeans quando você está em dúvida do que usar. Além disso, essa linda camisa também é vintage. Eu apenas amo ela.
E sim, eu mudei o template do blog de novo. Como já fazia um bom tempo que eu estava com aquele antigo e como eu precisava adicionar algumas coisas eu decidi aplicar um novo design. Enfim, espero que tenham gostado!!

---

This blazer is surely one of the best vintage pieces I have. I just love its model. I can't believe I had this ''gem'' kept in my wardrobe. And here's a tip: if you have enough clothes and feel you have no more to wear just open your wardrobe and look for pieces that a long time ago you don't use. You might get lucky and find a very nice piece.
This time, I went again with a ''all black'' combo. I think this is the best way to pair a denim piece when you are in doubt of what to wear with it. In addition, this beautiful shirt is also vintage. I just love it.
And yes, I changed the blog template again. As had a good time I was with that old and how I needed to add some things I decided to apply a new design. Anyway, I hope you guys enjoyed it!!

You Might Also Like

18 comentários

  1. Loving the new blog look! It's such a good choice :) Also, your look is stunning. I love what you did with your hair, so cool! x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Leta! Glad you liked :)

      Delete
  2. love the look! such interesting hair!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ReplyDelete
  3. Perfect as always, beautiful Lu. I can see myself wearing an outfit like this, for sure. You have such excellent taste and an eye for creating an impeccable outfit. Loving the new template too. Keep being amazing. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awn, thank you, dear Susanna! You're amazing too! And it's so cool to know that you liked!! Really, thank you! I hope one day meet you in the flesh <3333

      Delete
  4. Gorgeous outfit x

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Such a pretty denim blazer, love the simple style! Xx

    www.thefashionfolks.com

    ReplyDelete
  6. Looks great!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  7. You have such a beautiful name, Luciana! I'm loving your blog, I just found it through a fellow blogger. The whole look is to die for, you look stunning and I really like your hair! Hope you are having a fantastic week! xx

    María Ale | www.mintsouls.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, María!!! Glad you liked my blog (and my name!)
      I hope you're having an excellent week too <33

      Delete
  8. Haven't commented on this one! haha
    Beautiful outfit, i love the black skater skirt! <3
    The denim blazer looks so awesome and give such an amazing contrast to the whole black outfit <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awn thank you, Krissia!! Glad you liked this one <33

      Delete