Tiny Skulls.
















Blouse - old/similar 
Shorts - Renner 
Creepers - old 


Mais um look de transição. Devo admitir que estou adorando esse clima em mudança. Quero dizer, eu adoro o inverno mas já estava mais do que na hora de começar a montar looks que exigem um pouco mais de criatividade. Como na primavera/verão você costuma usar menos peças de roupas, você quase sempre precisa ser criativo para deixar o look menos monótono. E é ai que as meias 7/8 entram. Elas definitivamente salvam o look. É por isso que eu adoro acrescentar elas em quase todos os looks que eu uso haha. 
E sim, eu estou tentando um shorts jeans mais claro dessa vez. Parece um desafio emparelhar algo com esse mas, para parecer mais fácil, basta ir com uma combinação totalmente clara. Dessa vez eu o emparelhei com preto e eu acredito que ficou bom também.
De qualquer forma, eu adoraria saber o que acharam do look de hoje.

---

Another transitional outfit. I must admit that I'm loving this changing climate. I mean, I love winter but it was more than time to start putting together outfits that require a little more creativity. As in spring/summer you usually wear less pieces of clothing, you must almost always be creative to make the outfit less monotonous. And that is where the 7/8 socks enter. They definitely save the look. That's why I love to add them in almost all the outfits that I wear haha.
And yes, I'm trying a lighter jeans this time. It seems a challenge to pair something with that but to seem easier you just need to go with a totally light combination. This time I paired it with black and I believe that it was good too.
Anyway, I'd love to know what you think of today's outfit.

You Might Also Like

24 comentários

  1. LOVE THE PINK HAIR!!! great LOOK

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ahh this outfit is so perfect Lu! I can definitely see myself wearing something like this. A perfect transitional outfit as you said, and I agree, 7/8 socks are everything! You look so freaking cool and gorgeous. Loving it as always darling! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankss a lot, dear Su! You always make my day with your comments! And YOU are the coolest!! <3333

      Delete
  3. The denim shorts is cute! Great post. :)

    ReplyDelete
  4. Loving the look and how you paired it with long socks. Also, that top looks so cool!

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  5. This isn't something I'd wear, but I think it's cute on you. :)

    <a href="http://www.amakamedia.com>amakamedia com</a>.

    ReplyDelete
  6. You look so cool and stylish!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  7. it's such a hip chic outfit!!! LOVIN' your hair gurrl

    Noor | Noor's Place

    ReplyDelete
  8. This outfit is so cute! Love the skull shirt. Looks so cool paired with the socks and creepers.

    ReplyDelete
  9. Such a beauty! The creepers and over the knee socks combo looks amazing x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  10. Love the skull tank top! And the combination between the socks and creepers never gets old! <3
    Take care Lu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so glad that you liked, Krissia! And yes, this combo never gets old :)

      Delete