Baby Pink All Summer Long

















Tee - vintage 
Baby pink skirt - Sammydress 
Sandals - Studio Z 
Socks - here 
Choker - DIY 


É incrível como uma única peça pode mudar todo o look. Quando essa saia da Sammydress chegou aqui em casa eu fiquei realmente muito empolgada para montar um look com ela. Ela é, basicamente, tudo o que eu precisava agora. Já fazia muito tempo que eu queria uma saia rosa bebê, e eu só estava esperando o momento certo para adquirir uma. Rosa bebê vai ser uma das minhas cores favoritas nesse verão. Então se você está procurando pela saia perfeita, eu recomende que escolha essa. Ela é perfeita, simples assim! Além disso, ele feita de veludo cotelê, e tem uma textura ótima! Eu acredito que eu não preciso dizer mais nada, não é? 
Ah e sim, eu tentei usar as minhas sandálias de um jeito diferente dessa vez. Com meias! E eu amei! Isso deixou o look com um toque mais edgy. 
Espero que tenham um bom dia!

---

It's amazing how a single piece can change the whole outfit. When this skirt from Sammydress arrived here I was really excited to put together a outfit with it. It is basically all I needed now. It had been a long time since I wanted a baby pink skirt, and I was just waiting for the right time to get one. Baby pink will be one of my favorite colors this summer. So if you're looking for the perfect skirt, I recommend that you choose this one. This skirt is perfect, that simple! In addition, it's made of corduroy, and has a great texture! I believe I need not say no more, isn't it?
Oh and yes, I tried to wear my sandals in a different way this time. With socks! And I loved! This left the outfit with a edgy touch.
I hope y'all have a nice day!

You Might Also Like

18 comentários

  1. I love your outfit but most especially your hair!!! You look like a living doll <3

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This outfit is so perfect! I love the baby pink color. I have a skirt similar to that one. I love how you styled it with a band tee and choker!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnnn thank youu, Emma!! I'm happy that you liked <33333

      Delete
  3. This has got to be one of my favorite outfits of yours.. it is beyond perfection. Pink and black is probably my favorite combination of colors and your choices for this look are so on point! Absolutely stunning and inspiring, as usual! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooo much, dear Su!!! You're truly amazing girl <333

      Delete
  4. this is a great look! love
    the socks and sandals combo!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Patinka!! Love the sandals with socks too :)

      Delete
  5. What a beautiful outfit Lu! You're killing it with the eyeliner! You did it perfect <3
    and oh i love corduroy! It's so soft and that skirt looks amazing on you. Hope you have a great weekend dear :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, corduroy is everything!! And thank you girl, you are awesome!! Glad you noticed my makeup :)) Have a wonderful day!!

      Delete
  6. Very cool outfit! Beautiful photos!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  7. Love it! you look amazing <3
    Chloe xx
    thechloebarnes.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  8. I love this outfit! Your skirt is gorgeous! Beautiful photos :)

    El xxx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
  9. Simply cool and stylish!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete