Chunky Love















Blouse - Renner 
Skirt - old 
Boots - Sammydress 


Post rápido só para mostrar as minhas mais novas botas. Elas são da Sammydress, e eu devo admitir que estou amando elas! Já fazia algum tempo desde que eu queria uma bota assim básica e no modelo ''chunky''. Vamos admitir, os calçados robustos são sempre os melhores e mais estilosos. E essas botas são como um sonho, para mim. Então aqui vai a resenha: eu gostei muito do modelo, os acabamentos são legais também e o preço é bem em conta. A única coisa que eu gostaria de dizer é em relação ao tamanho. Mesmo escolhendo o número correspondente do meu tamanho, as botas ficaram um pouco apertadas, então se você for adquirir um par dessas belezinhas para você também, eu recomendo que pegue um número um pouco a cima do seu número de costume. Assim não tem erro ;)
Mesmo assim, eu adoraria saber o que vocês acharam do look. Deixem-me saber nos comentários!!

---

Quick post just to show my newest boots. They are from Sammydress, and I must admit that I love them! It had been some time since I wanted some new basic and chunky boots. Let's admit, chunky shoes are always the best and the most stylish. And these boots are like a dream for me. So here's the review: I really liked the design, the finishes are nice too and the price is very affordable. The only thing I would say is relative to the size. Even choosing the corresponding number of my size, the boots were a little tight, so if you'll get a couple of these little beauties for you too, I recommend you take a number a little above your usual number. This way you can't go wrong ;)
Still, I'd love to know what you guys think of the look. Let me know in the comments!!

You Might Also Like

16 comentários

  1. aaah you look so stunning! <3 love the boots and your hair!
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Such a perfect look, Lu! Those boots are to die for.. beautiful as always!!! <33

    ReplyDelete
  3. Great styling. You have a great taste.
    Share your post on my blog.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/
    Greetings and welcome to me a lot of great styling on the heels

    ReplyDelete
  4. love the boots! and you look beautiful! <3

    ReplyDelete
  5. Such a lovely look!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  6. Thanks so much for the comment on my latest post
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  7. Those boots! Oomgg <3 they're so tall but i love them! They look great on you and the outfit you're wearing, love the details on the blouse and the texture that i can see from your skirt! <3. Take care Lu! :)

    ReplyDelete
  8. Thank you, Krissia!! You make me really happy with your lovely comments!! Have a good day, dear :)

    ReplyDelete
  9. Such a cute outfit and love the touch of your platform boots -they're so baddass :)
    Feel free to check out our latest post x
    LOOK LOVE WEAR

    ReplyDelete