Time Flies | Blog Anniversary - 2 Years

















Lace bralette - Hope 
Denim vest - Renner 
Joggers - Renner 
Glasses - old 
Shoes - old/similar 


Sim, o blog está completando dois anos hoje! Parece até meio estranho pensar que já se passou ''tanto'' tempo desde que eu decidi criar esse meu pequeno espaço e começar a compartilhar meus looks!! Muita coisa aconteceu, e o blog foi se tornando cada vez mais importante na minha vida. É realmente muito legal vir aqui, compartilhar minhas ideias e ver que muita gente aprecia meu trabalho e acaba deixando seus comentários! Vocês, meus leitores, são a minha motivação todo dia! E é por isso que eu gostaria de agradecer a todos vocês e dizer que passaram-se SÓ dois anos, pois muitos outros virão! E eu tenho certeza que serão cada vez mais surpreendentes (tanto para mim quanto para vocês). 
Como eu não tive tempo de gravar um vídeo em comemoração a esse aniversário (e, acreditem, eu realmente queria ter gravado um :/ ) eu deixo aqui esse look. Isso seria o que eu provavelmente vestiria para um festa durante o dia ou ao anoitecer. Eu adoro sua estética pois ele é um look tão simples e tão complexo ao mesmo tempo. Quero dizer, eu procurei unir várias peças totalmente distintas em um só look. As joggers estão em todo lugar agora, então emparelhei essa (que é meu novo amor) com um top de renda (meu outro novo amor ops) e com meu colete jeans. Viu só? Várias peças de estilos diferentes em um só look! Por fim, eu obtive um look totalmente confortável mas que serve perfeitamente para uma festa, e além disso eu consegui manter o meu estilo pessoal. 
Eu acredito que eu já tenha escrito demais haha então isso é tudo! Eu adoraria saber o que vocês acharam desse look! Amo todos vocês <3

---

Yes, the blog is completing two years today! It seems kind of weird to think that it's been ''so long'' since I decided to make this small space and start sharing my outfits!! A lot has happened, and the blog was becoming increasingly important in my life. It's really cool to come here, share my ideas and see that many people appreciate my work and ends up leaving your comments! You guys, my readers, are my motivation every day! And that's why I would like to thank all of you and say that passed ONLY two years, because many others will come! And I'm sure it will be increasingly amazing (both for me and for you).
As I didn't have time to record a video in celebration of this anniversary (and believe me, I really wanted to have recorded one :/ ) I leave here this outfit. That would be what I would probably wear for a party during the day or at dusk. I love its aesthetic because it is so simple and so complex at the same time. I mean, I tried to pair totally different pieces in one outfit. The joggers are everywhere now, so I matched this one (which is my new love) with a lace bralette (my other new love ops) and with my denim vest. Did you see? Pieces of different styles in one look! Finally, I got a totally comfy look but it works perfectly for a party, and besides I managed to keep my personal style.
I believe I have already written too much haha so that's all! I'd love to know what you guys think of this outfit! Love y'all <3

You Might Also Like

36 comentários

  1. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too.http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Time really flies!
    love your shoes!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ReplyDelete
  3. Congratulations of your blog anniversary!
    Wonderful combination! This vest is so cool!

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
  4. Happy 2 year blog anniversary my dear! That is so awesome and I am so proud of you. It has been very cool to see how much your style has evolved.. you continue to be an inspiration every single day! I love this outfit.. it is absolutely perfect and totally reflects your personal style. Beautiful photos as ALWAYS and I cannot wait to see what you have in store for the future! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so happy reading this! Thank you so much for everything, Susanna!! Thank you for always follow me and my blog for all this time! You always make me so happy with your comments <33333

      Delete
  5. Happy anniversary of your blog :-) You look fantastic in this outfit, I love color of your hair :-)

    ReplyDelete
  6. happy anniversary!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  7. what a lovely post my dear
    and happy birthday to your blog
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  8. nice blog =) congrats!
    following each other?
    let me know & have a nice evening :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. Oh my gosh! Congrats on completing two years of blogging. I love your blog so much xx

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  10. Looking gorgeous x Congrats on completing two years of blogging. xx

    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Happy 2 year anniversary of your blog dear Lu! Sorry for stopping by a little late this time! Your outfit is so amazing, all black and with that denim touch! love how your hair looks and also the black lipstick! <3. Keep growing your blog girl! and take care :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thanks, dear Krissia!! Your comments always means a lot for me! Thank you for stopping by for all this time :)

      Delete
  12. Happy Blog Anniversary dear Lu! :) Looking forward to many more years. Thank you for being such an inspiration. I love this outfit. Those pants are so cool. And the black lipstick looks so good on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank youuu, Emma!!! You're such an inspiration too, my dear!! Thanks for always let your thoughts here <333

      Delete
  13. Happy blog anniversary! Such a stunning look and I absolutely love your hair :)
    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Sammy! It means a lot for me :)

      Delete
  14. Those sun glasses are just divine. They honestly are. I love how you paired it with such bold lipstick, I which I was that brave to rock such dark lips. (i've always wanted to try it out but never had the guts). And of course, nothing makes an outfit more excellent than a great denim vest. And that is a great denim vest. I love great denim vests.

    https://cynicalduchess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I like the sunnies and the denim vest too! And thank you! I really like this lipstick, black is one of my favorite colors :) Thanks for stopping by!!

      Delete
  15. The denim looks great with the black! :)

    Congrats on your blogaversary too, what a great milestone to reach two years of blogging :)

    Hope you're having a great week :)

    Away From The Blue Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Mica! Hope you had a good week too :))

      Delete
  16. Happy anniversary!!! Time flies, isn't it? I love your outfit, especially these shoes :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete