Accessories Wishlist | Zaful





2 - Braided Choker 
3 - Round Sunglasses 
4 - Sun Moon Star Chokers 
5 - Pink Satchel 
6 - Silver Sunglasses 
7 - Felt Floppy Hat 

Aqui estou eu com outra wishlist. Eu avisei vocês! Estou pretendendo fazer muitos posts sobre Compras nesse dois últimos meses do ano. Eu espero que essa série de posts ajude vocês a ''escolherem'' seus presentes para o final do ano em lojas super legais e confiáveis. 
Como está rolando um super desconto na Zaful, chamado de Double 11, eu decidi fazer outra wishlist dessa loja incrível, porém dessa vez com acessórios. Convenhamos, os acessórios quase sempre são deixados de lado mas, no fim, são eles os responsáveis por deixar o nosso look bem mais interessante. Então eu selecionei os meus favoritos da loja e que, eu acredito, vocês vão amar também.

---

Here I am with another wishlist. I told you! I am intending to make many posts about Shopping this past two months of the year. I hope this series of posts helps you to ''choose'' your gifts for the end of the year at super cool and reliable stores.
As is happening a huge discount on Zaful, called Double 11, I decided to make another wishlist of this amazing store, but this time with accessories. Admittedly the accessories are almost always left out, but in the end, they are responsible for making our looks much more interesting. So I selected my favorites from the store and that, I believe, you will love as well.

You Might Also Like

18 comentários

  1. I love this!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WHERE TO STAY IN PARIS
    DON'T MISS: AUTUMN BASICS

    ReplyDelete
  2. Omg, both the bags you picked are fab! I want that black one. xx

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yess, I just loved the black one too :)

      Delete
  3. Such a lovely wishlist! I adore the black bag and floppy hat!

    El xx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
  4. Amazing! Loving every single item!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  5. Love the pink bag and the sunnies! <3

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Loving all these accesories dear! My favs are: the black hat, both pair of glasses, and the braided choker! <3. Have a nice day Lu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg Krissia, thank you!! I'm soo glad you liked :) Have a good day, girl!

      Delete
  7. Nice post! I like your blog!

    Please visit my blog and follow me :)
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Loving these pieces! Especially those sunglasses :) x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, those sunnies are awesome :)

      Delete
  9. Stylish wishlist!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete