Slip Dress + Tee | Zaful Wishlist






Como não amar a combinação slip dress + camiseta? Eu adoro e pretendo investir muito nela agora que o verão está quase aqui! É uma ótima forma de se manter estilosa em um dia quente. 
Foi pensando nisso que eu selecionei alguns itens da Zaful, uma loja muito legal que é parceira aqui do blog. Nela, você encontra muitas peças legais e com preços baixinhos. Eu fiz, então, uma wishlist com duas ideias de looks com o slip dress, a camiseta e com um calçado legal. Eu, particularmente, usaria os dois. Eu adoro tartan, e veludo então nem se fala! As camisetas são bem básicas e versáteis, perfeitas para usar junto com o slip dress. Eu selecionei também dois modelos de calçados que são tendências, e eu acho que eu nem preciso dizer por quê né? 
Mas enfim, eu estou planejando fazer muitas wishlists agora que estamos perto do final do ano. Eu adora fazer wishlists, na verdade! 
Espero que vocês tenham gostado!

---

Is it possible not to love the combination of slip dress + tee? I love and want to invest a lot in it now that summer is almost here! It's a great way to stay stylish on a hot day.
Thinking about it, I selected some items from Zaful, a very cool store that is a partner of the blog. In it you find so many cool and cheap items. So I did a wishlist with two ideas of outfits with the slip dress, the tee and a cool shoe. I personally would wear the two ideas. I love tartan, velvet even more! The tees are very basic and versatile, perfect for wear with the slip dress. I also selected two models of shoes that are trends, and I think I don't need to say why right?
But anyways, I'm planning to do a lot of wishlists now that we are near the end of the year. I love doing wishlists actually!
I hope you enjoyed!

You Might Also Like

14 comentários

  1. Zauful has such cute clothes!
    http://lifestylefinesse.com/alive/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know!! They are amazing, isn't it? :)

      Delete
  2. Wonderful wishlist! I like!
    Have a good weekend!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot!! Have a nice weekend too, Anya <3

      Delete
  3. Omg the first combo is so perf I am dying. I want it! I must invest in more slip dresses! Awesome choices Lu! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm happy that you liked, my dear <333

      Delete
  4. Great combinations dear! I'm going to visit this site.

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ainda não me rendi á moda do slip dress mais uma camiseta, mas adorei as tuas escolhas. Se arriscasse, sem dúvida que me inspiraria nas tuas escolhas, principalmente na primeira.
    Um beijinho
    Sara M.

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu adoro essa trend haha! Obrigada pelo comentário, Sara!! Beijos :)

      Delete
  6. Great post!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  7. Adoro slip dresses, principalmente se forem de veludo! :)
    xx
    LA VEINE

    ReplyDelete