Try On - Makeup Look




Tentar novas maquiagens. Isso é uma coisa que eu adoro fazer! Ou melhor ainda, adicionar algo novo e inédito ao look que você já usa a um bom tempo. O post de hoje é, basicamente, sobre isso. Como eu recebi recentemente algumas coisas da Sammydress, eu decidi fazer um post com algumas fotos que foram tiradas em uma tarde enquanto eu me arrumava. Eu espero que isso inspire vocês também :)

-

Try new makeup looks. That's one thing I love to do! Or better yet, add something new and unheard to the look you already wear for a long time. Today's post is basically about it. As I recently received some things from Sammydress, I decided to make a post with some pictures that were taken on an afternoon when I was getting ready. I hope it will inspire you too :)




Para começar bem, os pincéis. Eu simplesmente amei eles!! Suas cerdas são realmente macias e eles são muito práticos. São oito pincéis e eles realmente conseguem suprir as necessidades de quem está procurando um conjunto prático e barato. Aqui está o link deles.

-

For a good start, the brushes. I just loved them!! Their bristles are really soft and they are very practical. There are eight brushes and they really can supply the needs of those who are looking for a practical and cheap set. Here is the link of them.




Agora, essa paleta, que se tornou uma das minhas favoritas! Ela contém 15 cores super neutras. Dessa vez, eu tentei a sombra coral misturada com mais algumas das cores mais claras. Mas, como ela contém cores mais escuras também, eu poderia muito bem usá-la para obter um look mais escuro. Além disso, ela vem com um pincel muito prático. Você encontra ela aqui.

-

Now, this palette, which became one of my favorites! It contains 15 super neutral colors. This time, I tried the mixed coral shadow over some of the lighter colors. But, as it contains more dark colors too, I might as well use it for a darker look. In addition, it comes with a handy brush. You find it here.


A verdade é que eu nunca tinha tentando um delineador em caneta antes, e eu realmente não sabia o que estava perdendo. Esse em especial é verdadeiramente prático tanto na hora de aplicar quanto na hora de remover. Sério, ele é realmente muito fácil de remover. Eu adorei! Seu link está aqui.

-

The truth is that I had never trying on a eyeliner pen before, and I really didn't know what I was missing. This especially is really practical both in the time to apply and in time to remove. Seriously, it's really very easy to remove. I loved it! Its link is here.





Eu  espero que esse post tenha inspirado vocês à tentarem novas maquiagens também! Além disso, eu estou pensando em fazer um vídeo sobre maquiagem. Alguma sugestão? Me digam também o que acharam do post :) Adoro ler seus comentários!

-

I hope this post has inspired you to try new makeups too! Also, I'm thinking of making a vid about makeup. Any suggestions? Tell me what you think of the post as well :) I love reading your comments!

You Might Also Like

14 comentários

  1. Thanks so much for the comment on my latest post
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  2. Such a fresh and pretty look! I love it :)

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  3. What a cute post Lu! I love the palette, the neutral colors look so amazing! and i wish i could have one to play around with makeup haha! It will be really awesome if you make a video... maybe of how to apply dark eyeshadow or something like that! <3. Take care girl! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg Krissia, thank you! I'm soo glad you liked! Thanks for the suggestion <333

      Delete
  4. I loooove this post. I absolutely adore when you post about makeup.. you always look so flawless and your photos are stunning and professional. I would LOVE to see another makeup video! Maybe using some of your favorite Spring and Summer shades? Anything would be lovely, really. Your videos are always perfection. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, dear!! I always love to read your thoughts!! And yeah, it's a good idea! I'll do a vid soon, I promise!! <33

      Delete
  5. Such a lovely look! I love the shades and the final look :) x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  6. Stunning look! I love your hair!!

    Bella x
    https://bellasfashionjournal.com

    ReplyDelete
  7. These are such beautiful photos! I love the shots and your makeup look here! :)
    http://lifestylefinesse.com/alive/

    ReplyDelete