Living Too Fast














Crop top - DressLily 
Choker - DressLily 
Old creepers 
Satchel bag - DressLily 
Beanie - here 


Esse look é basicamente o que eu costumo vestir em dias extremamente corridos. Eu sempre recorro a looks ''all black'' porque a criatividade simplesmente não vem quando em tenho apenas 10 minutos para me vestir e sair haha. Dessa forma, esse post contém algumas peças essenciais para pessoas que tem dias assim de vez em quando.
Esse crop top que estou vestindo é como um sonho para mim. Seu tecido é tão leve e confortável que eu gostaria de poder usá-lo todos os dias (é sério). Simplesmente é a peça perfeita para dias nem quentes nem frios.
Estou usando também um dos meus chokers favoritos até agora. O tipo básico mas com um toque especial, que é esse pingente de pentagrama. Eu sei, muito lindinho.
Por fim, a bolsa. Se você está procurando por uma bolsa espaçosa mas que não pareça tão grande, essa deve ser a sua escolha. Eu estava procurando por uma mochila assim a um bom tempo, e essa foi a que melhor supriu minhas necessidades até agora.
Lembrando que todos esses itens são da DressLily, uma loja super legal que é a nova parceira aqui do blog.
Mesmo assim, eu adoraria saber se vocês tem suas peças essenciais para dias corridos também! Eu sempre adoro ler seus comentários <3

---

This outfit is basically what I wear on extremely busy days. I always go to all black looks because the creativity just doesn't come when I have only 10 minutes to get dressed and leave home haha. That way, this post contains some essential pieces for people who have days like this from time to time.
This crop top I'm wearing is like a dream come true for me. Its fabric is so soft and comfy that I wish I could wear it everyday (seriously). It is simply the perfect piece for days neither hot nor cold.
I'm also wearing one of my favorite chokers so far. The basic type but with a special touch, which is this pentagram pendant. I know, very cute.
Finally, the bag. If you are looking for a spacious bag but that doesn't look like a big one, this should be your choice. I was looking for a satchel like this a long time ago, and that was the one that best suited my needs so far.
Remembering that all these items are from DressLily, a super cool store that is the new partner of the blog.
But anyway, I would love to know if you guys have your essential pieces for busy days as well! I always love reading your comments <3

You Might Also Like

18 comentários

  1. Beautiful photos! I love this outfit! Your hair is gorgeous :)

    El xx

    www.elsfashionfix.co.uk

    ReplyDelete
  2. Okay, this outfit is perfect. And your pink hair just makes everything pop. In love with that bag.. might have to get one for myself! <333

    ReplyDelete
  3. Honestly, you don't even need to bother with color, even if you were wearing all black, which hey! you are! it wouldn't matter, because your hair is pink, and you will therefore be perpetually colorful. In the best possible way. I absolutely love your shoes, those are my favorite style of shoes--so deliciously macabre. and I love your satchel-- Ive been looking for one like that for a while-- it just needs to be big enough to hold all my junk!

    https://cynicalduchess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! And yes, exactly! I prefer spacious bags too because I end up taking a lot of things along with me when I leave haha :)

      Delete
  4. I know this is a basic outfit but you still look so cool :)

    Samantha Series

    ReplyDelete
  5. Omg! I did exactly the same today! All black cause i was late x). I love outfits like this one! Very simple but stylish at the same time <3 Love this Lu!. Take care :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. All black never go wrong when you are late haha true! I'm happy you liked, dear <333

      Delete
  6. Absolutely love your hair and outfit!

    Kisses & Happy Wednesday,
    BLOG | TAISLANY

    ReplyDelete
  7. Loving the combo, something I would definitely wear. Also, that crop top looks so nice!

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  8. This outfit may be basic but it sure doesn't look basic on you! Also, your hair is bomb! ♥

    annescribblesanddoodles.blogspot.com | Bloglovin' | Instagram

    ReplyDelete
  9. Beautiful photos <3 All black is my go-to look as well! Love the pentagram choker, I really want one now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, dear!! And yeah, all black is really the best haha :)

      Delete