No Solutions












White shirt - old 
Denim pants - Cor de Rosa 
Sunglasses - DressLily 
Velvet choker - DressLily 
Shoes - Melissa 

Tirei essas fotos em um dia chuvoso porém realmente quente. Esse é o tipo de look que eu, com toda certeza, vestiria em dias como esse. Um look para quando você só precisa estar vestindo algo confortável mas, ao mesmo tempo, quer estar vestindo algo um pouco mais elaborado. Eu adoro um look simples mas, as vezes, é quase inevitável não acrescentar nenhum acessório. Esse choker de veludo tem a minha atenção porque é realmente muito legal. Ele está disponível em várias cores mas eu tive que pegar ele na cor rosa bebê pois estou obcecada por essa cor agora haha. Os óculos no modelo redondo clássico também são ótimos, eu nunca consigo evitar obter mais e mais óculos assim para a minha coleção. E por fim (mas não menos importante) a minha mais nova Melissa. Pois é, eu sei, ela é linda. Um modelo de calçado que estou adorando agora, na verdade. 
Mas enfim, espero que tenham uma ótima quarta-feira!!

---

I took these pictures on a rainy but really hot day. This is the kind of outfit I would most certainly wear on days like this. A outfit for when you just need to be wearing something comfortable but at the same time want to be wearing something a bit more elaborate. I love a simple look but sometimes it's almost inevitable not to add any accessories. This velvet choker gets my attention because it's really cool. It is available in various colors but I had to get it in the baby pink color as I'm obsessed with this color now haha. The glasses in the classic round model are also so bloody good, I can never avoid getting more and more sunnies like this for my collection. And last but not least, my newest Melissa. Yeah, I know, it's beautiful. A shoe model that I'm loving now, actually.
But anyways, I hope you guys have a great Wednesday!!

You Might Also Like

10 comentários

  1. You look so cool Lu! I am obsessed with that choker.. it's perfect! And those shoes are amazing. Gorgeous pictures as always, dear girl. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, Su!!!! You're the kindest, girl <3333

      Delete
  2. So beautiful! I lovee these shoes and basically your shoe choices are always amazing. That choker is so cool btw, never seen such a thick one and it's pink! x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! And I'm glad you liked <33

      Delete
  3. Cute sunglasses!

    http://www.myclusterofthoughts.com/

    ReplyDelete
  4. Beautiful photos Lu <3 I love the baby pink choker, it's so unique. And omg those shoes are so cool!

    ReplyDelete
  5. Love everything about this outfit! Especially those shoes. I need those! x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Leta!! I love those shoes so much too :)

      Delete