Endless Road
















Crop top - similar here 
Denim blazer - vintage 
Boots - here 
Rings - Zaful 


Eu acredito que vocês já tenham notado que eu adoro anéis. Estou quase sempre adicionando-os aos meus looks, para dar um detalhe a mais. Adoro acrescentar mais e mais deles para a minha coleção de acessórios. Esses que estou usando hoje são da Zaful, e eu mal posso esperar para usá-los mais vezes porque são tão ricos em detalhes. Eu adoro acessórios bem elaborados e delicados, por isso esses anéis  estão na minha lista de favoritos. Se você é uma ''viciada'' em anéis como eu, você deve checar esses aqui. 
Além disso, deixei esse look simples para dar mais enfoque nos acessórios, e acredito que funcionou. O que vocês acham?
Espero que tenham uma ótima quarta-feira!

---

I believe you guys have already noticed that I love rings. I'm almost always adding them to my outfits, to give one more detail. I love adding more and more of them to my accessory collection. The ones I'm using today are from Zaful, and I can't wait to use them more often because they're so rich in detail. I love elaborate and delicate accessories, so these rings are in my favorites list. If you are ''addict'' in rings like me, you should check these out.
Also, I left this outfit simple to focus more on accessories, and I believe it worked. What do you guys think?
I hope you have a great Wednesday!

You Might Also Like

10 comentários

  1. I love how you incorporated these accessories! Loving amazing as always. Also, I'm in love with your boots! x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  2. Love it. Please check out my new winter trend alert!

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    ReplyDelete
  3. Another amazing look! Those boots are everything and are absolutely perfect with the outfit. So happy that you are posting so frequently.. I love reading your blog! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, darl!! I'm glad that you like my posts <333

      Delete
  4. I love those rings! I think I have to use rings more often because they gives an amazing touch to the look! <3 cute post

    mgveronica.blogspot.com.es
    Instagram: @veronicamgx

    ReplyDelete