Here We Go Again















Oversized tank top - Renner 
Shorts - Damyller 
Belt - Zaful 
Shoes - Melissa 


Para o meu primeiro post de 2017, um look confortável. Nada melhor do que vestir algo confortável após a agitação das festas de fim de ano. Eu vesti esse look algumas semanas atrás, mas serve perfeitamente para as férias e/ou para os dias de folga logo após o ano novo. Além disso, eu adicionei algo diferente dessa vez: um cinto. Eu adoro esse cinto porque ele tem uma vibe vintage e porque eu quase sempre consigo adiciona-lo em qualquer tipo de look. E ele tem detalhes tão bonitos! Enfim, pretendo usar esse cinto bastante.
Além do mais, estou vestindo um tipo de regata que estou adorando ultimamente! Ela é mais larguinha e eu me sinto realmente confortável vestindo ela. E essa cor, mostarda enfraquecida, tem sido uma das minhas favoritas.
Mesmo assim, espero que o Ano Novo de vocês tenha sido ótimo e desejo muitas felicidades para 2017!! E me digam: o que acharam do look de hoje?

---

For my first post of 2017, a comfy look. Nothing better than wearing something comfortable after the hustle and bustle of the holidays. I wore this look a few weeks ago, but it fits perfectly for the vacations and/or for the days off just after the new year. Also, I added something different this time: a belt. I love this belt because it has a vintage vibe and because I can almost always add it to any type of outfit. And it has such beautiful details! Anyway, I intend to wear this belt quite a lot.
Besides, I'm wearing some sort of tank top I've been liking lately! It is oversized and I feel really comfortable wearing it. And that color, muted mustard, has been one of my favorites.
Even so, I hope that your New Year has been great and I wish all the best for 2017!! And tell me: what did you think of today's outfit?

You Might Also Like

16 comentários

  1. Your photos are so dreamy, Luciana! I think the belt completely transforms the look, and I would wear it all the time if I could, too, haha.

    MAY | WWW.THEMAYDEN.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, May!! And yeah, I love that belt too :)

      Delete
  2. Interesting autfit. For everyday wear comfortable to wear a tunic and leggings)

    http://kira-gebbels.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Happy New Years Lu! <3 I love this comfy look. The belt adds a great touch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy New Year Emma!!! And thank you <3

      Delete
  4. This is such a casual and comfy look, I would wear it every single day if I could, haha. Happy New Year for you and I wish you all the best for 2017! x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, me too haha! Happy New Year, dear Leta! :)

      Delete
  5. Lovely warm weather outfit Lu! And the setting for the pictures is just gorgeous.. like you! Love that belt.. .it adds the perfect touch. Happy New Year sweetheart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, darl!! You always put a smile on my face with your lovely words <3 Happy New Year!!!

      Delete
  6. I love that oversized tank top! it looks so comfty and that belt is amazing 💗 i've been looking forward to add one of those to my wardrove too! Have a nice week dear Lu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Krissia! And yeah is very comfy haha
      Hope you have a nice week too dear 💗

      Delete
  7. You're so pretty! I love your belt and the shoes. They go so perfectly with your style x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  8. Amei o look, especialmente esse sapato da Melissa. Eu estou adorando as novas coleções que a marca está lançando, se aproximando de algumas tendências e deixando os sapatos com um preço legal também. Eu não consigo entrar na loja e não desejar quase tudo que é preto! Feliz 2017 para você <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Que bom que gostou!! Eu também, amooo demais os sapatos da Melissa!! Feliz 2017 Ana <3

      Delete