It's Never Too Late
















Lace bralette - Hope 
Oversized shirt - vintage 
Shorts - Renner 
Belt - Zaful 
Necklace - Zaful 
Boots - Melissa 

Eu mal podia esperar para postar esse look. Ele é realmente um look diferente do usual e tem uma vibe boêmia. Como vocês sabem eu estou adorando essa cor, a mostarda enfraquecida, e por isso tentei emparelhar ela com o borgonha, uma cor clássica, na minha opinião. O top de renda e a camisa grande criaram as vibrações boêmias, e eu adorei isso. Esse colar é o meu novo amor. Eu o adoro porque ele é uma mistura do estilo gótico com (adivinhem) o boêmio. Infelizmente, ele nessa cor já está esgotado, mas (para sua sorte) ele ainda está disponível na cor âmbar. 
Mesmo assim, eu adoraria ler seus pesamentos sobre esse look. O que vocês acham do estilo boêmio? Além disso, espero que tenham uma boa semana.

---

I could not wait to post this outfit. It really looks different than usual and has a bohemian vibe. As you know I'm loving this color, the muted mustard, and so I tried to pair it with burgundy, a classic color, in my opinion. The lace bralette and the oversized shirt created the bohemian vibes, and I loved it. This necklace is my new love. I love it because it's a mix of the gothic style with (guess what) the bohemian style. Unfortunately, this color is already sold out, but (luckily) it is still available in amber.
Even so, I'd love to read your thoughts about this outfit. What do you guys think of the bohemian style? Besides, I hope you all have a good week.

You Might Also Like

14 comentários

  1. Perfect, stunning look darling! I looove how you combined and paired everything.. it's so fresh yet classic. The muted mustard with the burgundy seem like two colors that were made for each other. And your lip color is gorgeous! Perfect choices, as always Lu. You are really making me crave summer weather! Hope you have a wonderful week love. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. You know how much I love your comments, do not you? Once again you make me very happy with your lovely comment! Hope you have a wonderful week too darl <33

      Delete
  2. Love the bohemian style! The color combination is perfect. I love the necklace, I have the same one. And I love your hairstyle!

    ReplyDelete
  3. Cute outfit!

    http://www.myclusterofthoughts.com/

    ReplyDelete
  4. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love bohemian style! This outfit is simply gorgeous. I love everything about it, especially your necklace! Shame that this colour is sold out. x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! It's sold out in that color, but it's available in amber which, in my opinion, is a beautiful color :)

      Delete
  6. such a cute look! I love the browns <3

    xx Sera | STARDUSTBOHEMIAN.COM

    ReplyDelete
  7. Your outfit is so lovely! It's perfect for trips and casual dates. Totally loving the bohemian style and that color scheme of yours! <3

    xo, Abby Joy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Abby!! I'm glad you liked <3

      Delete