Quick Makeup Look for Summer | Video



Como prometido, aí está o novo vídeo! É um vídeo de exatamente 2 minutos, onde eu ensino como fazer uma maquiagem super rápida e prática, mas que pode deixar qualquer look de verão mais interessante. Eu tenho usado essa maquiagem muito ultimamente. Ela é realmente muito prática e está sendo uma das minhas favoritas. Para deixar a sombra com um toque rosa eu usei blush! Eu sei, parece estranho mas funciona perfeitamente quando você não tem uma sombra rosa por perto haha. 
Além disso, espero que gostem! Eu estou tentando gravar mais vídeos agora que estou de folga e estou adorando fazer isso. Se quiserem dar alguma sugestão, a chance é agora! Se gostarem do vídeo não se esqueçam de deixar seu comentário <3

---

As promised, here's the new video! It's a video of exactly 2 minutes, where I teach how to make a super quick and practical makeup, but that can make any summer look more interesting. I've been wearing this makeup a lot lately. It is really very practical and is being one of my favorites. To leave the eyeshadow with a pink touch I wore blush! I know, it sounds weird but it works perfectly when you don't have a pink shade around haha.
Also, I hope you guys like it! I'm trying to record more videos now that I'm off duty and I'm loving doing it. If you want to give any suggestion, the chance is now! If you like the video don't forget to leave your comment <3


Products:

Venas Light Sensitive Eyeshadow 
Pink Blush 
Sammydress Palette 
Black Eyeliner 
Make B. Matte Lipstick in Modern Nude 

You Might Also Like

10 comentários

  1. Simply beautiful! I hope you continue to make videos. You are so pretty with and without makeup, AND you have awesome style! xx

    Samantha Series

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thank you so much, Samantha!! <3

      Delete
  2. Ahhh I always love your videos Lu! I get so excited when I see that you've made a new one haha! Your makeup is GORGEOUS and so on point. You look flawless, my goodness. :) And your editing skills are incredible! Great work my dear. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, Su!! I'm so happy that you like my videos!! I'll try to post more videos <3333

      Delete
  3. Looks so easy to do! Love the whole look. Thank you for the tutorial :) x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  4. Love it, love it ♥ You look gorgeous!

    ReplyDelete
  5. You look beautiful Lu! Your makeup is on point. I love watching your videos. They are so inspiring! <3

    ReplyDelete