The End Of The Rainbow














Tee + lace bralette - Renner 
Shorts - Renner 
Bomber Jacket - Zaful 
Old creepers 


No look de hoje, tentei misturar várias tendências e dar a elas o meu próprio toque. Vocês já devem ter notado que é a primeira vez que estou vestindo uma jaqueta bomber. Admito que eu estava meio que resistindo a essa trend, mas depois que vi essa da Zaful eu decidi que deveria tentar, porque eu adorei seu design e ela é tão neutra e tão legal ao mesmo tempo. Adorei, principalmente, o arco-íris bordado. Esse detalhe deixa a jaqueta mais legal ainda. Outra trend que decidi tentar foi a da sobreposição. Essa camiseta que estou vestindo é da Renner, e já vem com o sutiã por cima, algo que achei genial haha.
Adorei como o look ficou no final, com todas essas trends e com uma vibe anos 90 (que eu adoro sempre). Além disso, adoraria saber o que vocês acham dessas trends? Vestiriam algo parecido? De qualquer forma, espero que tenham uma boa semana!

-

In today's outfit, I've tried to mix various trends and give them my own touch. You may have noticed that this is the first time I'm wearing a bomber jacket. I admit I was sort of resisting this trend, but after I saw this one from Zaful I decided I should try because I loved its design and it's so neutral and so cool at the same time. I especially loved the embroidered rainbow. This detail makes the jacket even cooler. Another trend I decided to try was the tee + bra. This tee I'm wearing is from Renner, and it already comes with the bra on top, something that I thought genius haha.
I loved how the outfit turned out, with all those trends and a 90's vibe (which I always adore). Besides, I would love to know what you guys think of these trends? Would you wear something like that? Anyway, I hope y'all have a good week!

You Might Also Like

12 comentários

  1. This look is pretty cool, so 90's vibes and I definitely would wear something in this style!

    mgveronica.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. this outfit is perfection! i'm obsessed with the bomber trend and that bomber jacket is so cute. i love the rainbow patch. and i love the bra over shirt look, i wanna try that trend now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Emma!!! I'm glad you liked <3

      Delete
  3. looking good with the outfit :)

    www.kandice.me

    ReplyDelete
  4. Well, this is surely an interesting combo! I love that little rainbow detail on the jacket, so cute :) Also, the whole outfit does give me 90s vibe, looks so cool. x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankss, Leta!! I'm happy that you liked :)

      Delete
  5. Love this style!! I really want to try that bra/camisole over the shirt trend.

    Samantha Series

    ReplyDelete
  6. This outfit is definitely a favorite of mine Lu! I love the entire combo and the jacket is PERFECT. You look so freaking cool it blows me away. And I adore this hairstyle on you! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thank you, Susanna!! You're always so cool <3333

      Delete