Rainy Soul
















Velvet Bodysuit - DressLily 
Jacket - similar 
Pants - DressLily 
Choker - DIY 
Sneakers - Vans 


Vocês sabem como eu amo veludo, não é? Então só posso dizer que estou muito feliz agora que tenho esse body de veludo! Sua cor é tão linda e seu modelo deixa qualquer look mais sexy e grunge, e eu adoro isso. Ele é da DressLily, uma loja parceira do blog que tem muitaaaaass roupas legais! Além desse body, eu recebi essa calça jeans destroyed que estou amando muito! Já fazia um tempo que eu queria uma calça preta e essa certamente supriu minhas expectativas haha. Além de tudo, ela é simplesmente perfeita para se usar junto com meu mais novo Vans Sk8-Hi!!! Eu sei eu sei, vocês conseguiram perceber a minha empolgação. A verdade é que eu queria um Vans Sk8-Hi desde que eu era uma criança e agora (finalmente!) pus as minhas mãos nessas belezinhas. 
Mesmo assim, eu adoraria saber sua opinião sobre esse estilo de roupa! O que vocês acham do veludo? Usariam um body de veludo?

---

You know how I love velvet, don't you? So I can only say that I am very happy now that I have this velvet bodysuit! Its color is so beautiful and its design leaves any outfit more sexy and grunge, and I love it. It's from DressLily, a partner store of the blog that has loooots of cool clothes! Besides this bodysuit, I received those destroyed jeans that I'm loving very much! It's been a while since I wanted a black pant and this one certainly met my expectations haha. All in all, it's just perfect to wear along with my newest Vans Sk8-Hi!!! I know, I know, you got my excitement. The truth is that I wanted a Sk8-Hi since I was a kid and now (finally!) I put my hands in those little beauties.
Even so, I would love to hear your opinion about this style of clothing! What do you think of velvet? Would you wear a velvet bodysuit?

You Might Also Like

14 comentários

  1. Perfect outfit as usual! Yes, I would absolutely wear a velvet bodysuit! And Vans Sk8 Hi are some of my favorite sneakers.. I had a pair that I eventually wore out and now I need new ones haha. I looove the entire combination here.. it is very grungey with biker vibes but you have also kept it super chic and feminine with the velvet bodysuit and choker.. killer look Luciana! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thank you so much for your sweet words, Susanna!! You're so cool, girl! Glad you liked this outfit <333

      Delete
  2. You are killing it Lu! <3 Love how you paired everything. It is feminine and grungey at the same time. I have a velvet bodysuit that I haven't worn yet, but you have inspired me to wear it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, Emma!! I'm so happy you liked! Can't wait to see your outfit with your velvet bodysuit <3

      Delete
  3. While I'm not a fan of velvet, I'm absolutely loving this outfit on you! Just yes!

    www.jeannieinabottleblog.com

    ReplyDelete
  4. I like that the top matches the pink in your hair perfectly ;) Such a cool look!

    Madame X
    The Flower Duet

    ReplyDelete
  5. I have to admit, I'm not the biggest fan of velvet but it looks so lovely in this outfit. Those jeans are amazing, by the way! :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  6. This crushed velvet tank top is fab! Good for a pop to an all black outfit :)

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  7. I have the same bodysuit and I love it! velvet is one of my favourites textures hahaha also it combines perfectly with your hair color <3

    mgveronica.blogspot.com.es
    Instagram: @veronicamgx

    ReplyDelete
    Replies
    1. That velvet bodysuit is da bomb, isn't it? hahaha
      Thanks for the comment <33

      Delete