Doing It Right














Striped tee - Renner 
Denim skirt - Yoshop 
Sunnies - similar here 
Necklace - Yoshop 
Fishnet socks - here 
Shoes - Melissa 


E estamos em Março! É incrível como o tempo passa tão rápido, não é? Mas enfim, Março, o mês em que o outono chega aqui! Sinceramente, estou tão feliz com isso! Não vejo a hora de dizer adeus a esse calor, e dizer olá para o clima fresquinho acompanhado de roupas estilosas. 
Mas, enquanto o outono não chega, eu venho aqui compartilhar com vocês mais um look perfeito para dias de verão! Esse, em especial, tem uma peça de roupa que adoro, mas que não costumo vestir com muita frequência: a saia jeans. E essa é tão bonita! Ela tem bolsos na frente, o que garante um design bem mais rebuscado e interessante. E é por isso que estou amando essas saia e pretendo vesti-la muito daqui para frente. Além disso, não vejo a hora de criar combinações para o clima frio com ela! 
Além disso, esse colar que estou usando é o meu mais novo amor. Eu adoro colares com cristais, e esse tem uma cor tão legal que eu não consigo evitar pensar em vários looks com ele!
Ah, eu estava quase me esquecendo. Essa saia maravilhosa e esse colar lindinho são da Yoshop, uma loja bem legal, cheia de coisas bacanas e com preços ótimos!
E as meias arrastão, é claro! Eu estou adorando vestir elas ultimamente. Devo admitir que adoro a peculiaridade que elas garantem ao look!
Ufa, acho que escrevi demais haha! Mesmo assim, digam me o que acharam desse look :))

---

And it's March! It's amazing how time goes by so fast, doesn't it? But finally, March, the month that autumn arrives here! Honestly, I'm so happy about this! I can't wait to say goodbye to this heat, and say hello to the cool climate along with stylish clothes.
But while autumn doesn't arrives, I come here to share with you guys another perfect outfit for summer days! This one, in particular, has a piece of clothing that I love but that I don't wear very often: the denim skirt. And this one is so beautiful! It has pockets in the front, which ensures a much more refined and interesting design. And that's why I'm in love with this skirt and I intend to wear it a lot from now on. Also, I can't wait to create cold weather combos with it!
Besides, this necklace I'm wearing is my newest love. I love necklaces with crystals and this one has such cool color that I can't help thinking of several outfits with it!
Oh, I was almost forgetting. This wonderful skirt and this cute necklace are from Yoshop, a nice store, full of cool things and with great prices!
And the fishnet socks, of course! I'm loving dressing them lately. I must admit, I love the peculiarity they provide for the look!
Phew, I think I wrote too much haha! Even so, tell me what you guys think of today's outfit :))

You Might Also Like

18 comentários

  1. Meu outro comentário deu erro, então cá estou de novo! hehe Eu amo esse tipo de saia, mas tive problemas para encontrar uma do meu tamanho, mesmo tendo procurado na C&A, Renner, Riachuelo e na Forever 21 também, acredita? Eu tô bem feliz que a tendência da meia arrastão está de volta nos detalhes, e gostei muito do jeito que você usou com o sapato aberto, vou me inspirar!
    Beijos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh eu te entendo! Esse negócio do comentário quase sempre acontece comigo hahaha!
      Sobre a saia, eu adoro esse modelo também! O tamanho é meio complicadinho mesmo, por incrível que pareça!!
      Fico feliz que tenha gostado do look! Beijos :*

      Delete
  2. Such a cool summer look! In my country is the opposite, in march we have a looot of heat and everybody want to go to the beach and stuff like that haha! lucky you with autumn! :).. Also i'm loving that denim skirt, it looks so stylish! <3
    Take care dear Lu and can't wait for your next combos! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm soo glad you liked, Krissia <333 And yeah, thank god I'm almost in the autumn haha :)

      Delete
  3. What a great, classic outfit for summer! The striped top and denim skirt are such perfect staple pieces for Summer, and I love how you paired your loafers with the fishnet socks for an edgy contrast. So adorable! I've been enjoying your Summer looks and I cannot wait to see your looks for Autumn. Everything you post is so inspiring. Hope you are having a wonderful week, sweet girl! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adorable is you, Susanna!! I'm happy that you liked the outfit!!
      Have a wonderful week too darl <333

      Delete
  4. It's so weird that autumn is about to come to your doorstep while spring is on its way here. I am very excited about March and warmer weather, I've got enough of cold and snow, haha. Also, loving your outfit, especially the skirt. Gives me 90s vibe which I adore :)

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I know!! As I live in the Southern Hemisphere, the weather here starts to cool down now haha!
      And thanks, I'm glad you liked :))

      Delete
  5. great look!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    ReplyDelete
  6. the sunglasses are so cool!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. So cool outfits. Suits you very well.
    Have a look on our new range of Ladies Across The Body Bags Online

    ReplyDelete