Makeup: Blood











Eu amo tentar novas maquiagens. Não só pelo fato de experimentar novas composições, mas também porque assim eu consigo descobrir novas marcas e testar seus produtos. Essa paleta que chegou aqui em casa já faz uns dias é da Zaful e, além disso, tem cores lindas e super versáteis. Eu estava tão ansiosa para postar essas fotos aqui no blog com o resultado porque eu simplesmente adorei! Eu diria que essa maquiagem se tornou uma das minhas favoritas. 
Posso dizer que adorei essa maquiagem principalmente por ela tem um ar gótico e ter algumas referências da maquiagem dos anos 90. Além disso, decidi preencher minhas sobrancelhas. Eu já tinha feito isso em uma maquiagem anterior (aqui), porém dessa vez eu tentei deixar elas mais naturais. O batom que eu usei é mate, mas decidi deixar ele com um brilho e, para isso, passei um gloss por cima. 
Por fim, posso afirmar que adorei essa paleta e que, muito em breve, vou gravar um vídeo com ela. E quanto a vocês? Gostaram dessa maquiagem?

---

I love trying new makeups. Not only because I try new compositions, but also because I can discover new brands and test their products. This palette that arrived here at home a few days ago is from Zaful and, in addition, has beautiful and versatile shades. I was so excited to post those pictures here on the blog with the result because I just loved it! I would say that this makeup look has become one of my favorites.
I can say that I loved this makeup mainly because it has a gothic air and have some references from the makeup of the 90s. Also, I decided to fill my eyebrows. I had done this in an earlier makeup (here), but this time I tried to make them look more natural. The lipstick I used is matte, but I decided to leave it with a gloss and for that, I put a lipgloss over it.
Finally, I can say that I loved this palette and that, very soon, I'm going to record a video with it. But what about you guys? Do you liked this makeup look?

You Might Also Like

18 comentários

  1. Very beautiful makeup look Lu! I love the colors and your brows look flawless and natural! I really love the pinks and reds on you.. they compliment your skin and make your eyes pop! Can't wait to see a video on this look. So so pretty! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soo glad you liked, Susanna!! Your words always make my day <33333

      Delete
  2. I Love this look! especially that lipstick though. Goth looks so good on you Lu. You did your eye brows well by the way-- they look natural, yet still dramatic. xx

    https://cynicalduchess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot!! I thought the same thing about my eyebrows haha :)

      Delete
  3. Love the look and what you did with your lips. Looks very gorgeous! :) x

    -Leta | The Nerdy Me

    ReplyDelete
  4. I love this look on you! Goes so well with the hair! I'm in love with nude and pink eyeshadow at the moment, this palette is gorgeous xx

    Reine | Sincerely Reine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much!!! I'm glad you liked :))

      Delete
  5. You look so beautiful Lu! Love the colors. Red lipstick looks so good on you!

    ReplyDelete
  6. Adoro cada vez mais maquilhagem em tons vermelhos e rosa! Ficou fantástica :)
    LA VEINE

    ReplyDelete
  7. You are so beautiful, Lu! You really look good!

    Xeph | engineerxeph.com

    ReplyDelete